Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 969
Hei.

Har mulighet til å få tak i røde piller tramadol som skal være 200mg piller.

Har noen vært borti slike piller før å aner om de er verdt det?

Hvilken rus gir de, hvor lenge varer det, hvilken inntaksmetode virker best, etc?

Er det beste å bare spise dem, eller kan de feks plugges? Har lest at de ikke bør sniffes, og det er jo forståelig ettersom piller innholder binde og fylle stoffer man helst ikke vil ha i nesa.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Tramadol omdannes i lever'n og må derfor taes oralt. 10% av befolkningen får ingen effekt av Tramadol.
Ang de røde, jeg har prøvd de selv og hatt god effekt. Mener å huske de kommer fra India. Ikke apotekvare, etter hva jeg kunne finne ut sist, men det er jo ikke sikkert det er snakk om de samme pillene.

Samme rus som oxy, morfin osv. Varer i 1-2 timer på topp, og avtar sakte ila typ 8t.

Som alltid, test for Fentanyl.
Testkitsnorge.no.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Viss du er innkjørt på subutex så kommer tramadol til å funke svært dårlig
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan hende det er nobligan retard depot tablett på 200mg du kan få fingrene i.
Husker ikke om de var helt røde eller litt oransje eller hvilken farge det er på de i farten.

Min favoritt inntaksmetode er og hive innpå, så knaske og knuse de til småbiter, litt kjappere funk og føler selv rusen får en litt bedre shvong enn om de svelges hele.
Er det de steinharde nobligan tablettene er det nesten dødfødt og få kokt opp og skutt / plugga

Trenger kanskje ikke nevne faren for krampeanfall over 400mg. Ei venninne har fått det flere ganger ved og overskride 6-800mg.
Jeg selv har opplevd det kun i ekstreme doser oppunder 3000mg.