Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4873
Hei.
Jeg driver å bestiller Nike Shox sko på nike.com. De spør etter 3 ting. gender, size og quantity.. De to første er greie, men forstår ikke helt hva de mener med quantity...? Jeg vet at quantity betyr kvantitet, men vet ikke helt hva det betyr i denne sammenhengen.

Håper noen kan hjelp meg så fort som mulig!

mvh Bjørnar
Sist endret av bonnafs; 27. november 2008 kl. 23:15.
De spør vel etter hvor mange du skal ha.
Antall par tenker jeg, ikke noe mer avansert enn det.
Hvor mange par du skal ha?
Jeg er hundre prosent sikker på at dette er noe man finner etter et sekund på Google.
Sitat av Hardcore Vis innlegg
Jeg er hundre prosent sikker på at dette er noe man finner etter et sekund på Google.
Vis hele sitatet...
Stemmer nok det.
Om man ikke greier å søke, kunne man faktisk også spørre Google:
http://www.google.no/search?hl=no&q=...r+HVA%3F&meta=
Trådstarter
22 0
Hehe jeg søkte på google men fant ikke noe. Men etter at jeg startet denne tråden søkte jeg etter "hva betyr quantity, så fant jeg det ut gjennom den der kvinneforum tråden. Men takk for svarene!
Sikkerhetsklarert
Så du googlet ikke det mest åpenbare, "engelsk norsk ordbok" ?
Trådstarter
22 0
hehe nei. kom ikke på det. pleier å gjøre det mest mulig lettvint, nemlig spør noen som har peiling.. ikke bestandig en så god egenskap.