Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 399
Hei! Dette gjelder ikke den andre tråden min der jeg bestilte frø til butikk (fikk dem aldri), men om noe helt annet.

Har lyst til å bestille noe til mine foreldres hus der jeg bor uten at de vet det. Det jeg bestiller er ikke fullstendig lovlig, men definitivt ikke noe som tollen gidder å stoppe. Jeg lurer egt på det samme som sist, kan jeg bestille det til butikken også showe opp og claime det? Ofte når man bestiller på nett kommer det i pakkeboks, det hadde vært supert, men ser ikke ut til at man kan velge når det skjer eller ikke. Noen som har noen råd? Takk!

Det var dette jeg ville skrive på den andre tråden som jeg la ut med uhell*
Det jeg bestiller er disposable vapes med 5% nicotin som tydeligvis ikke er lov*
Sist endret av sjokotroll; 22. august 2023 kl. 20:33. Grunn: legge til
Bare bestill nok, slik at det ikke er plass i postkassen. Da går den automagisk til butikk.
Checkmate
sjokotroll's Avatar
Trådstarter
Det er jo en mulighet, er bare at det blir litt costly å kjøpe så mye.