Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1665
Anonym bruker
"Snill Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det vanlig å få løs mage når en har dratt den for langt over en periode på amfetamin? Kan det være fordi kroppen ikke for nok søvn og mat at den går i en eller annen sjokktilstand?

Har andre opplevd dette?
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være fordi det er kutta med noe tull som er lakserende.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan være fordi det er kutta med noe tull som er lakserende.
Vis hele sitatet...
Du er nok inne på noe der, vanlig bivirkning på medisinsk amfetamin er forstoppelse
Lite søvn amf eller ikke gir meg diare.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må nesten alltid drite etter en drop amf, det blir litt som kaffe bare noe sterkere. Det er normalt. Men har man gått lenge uten søvn eller mat vil det gå hardt utover kroppen, magen også, ikke noe bra å gjøre kroppen vandt til sånt kjør værtfall men er nok ikke noe å bekymre seg for, spis og søv
Etter mange dager og uker nesten uten mat så kan jeg raskt få diaré når jeg først spiser eller drikker igjen, så du er ikke alene som har opplevd det nei.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke huske å ha bæsjet en gang når jeg brukte amfetamin. Gikk aldri før jeg fikk meg noe søvn.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ADD og går aduvanz, som basically er amfetamin i terapeutiske doser. De dagene jeg ikke tar medisinen får jeg ikke drite hehe. Og helt begynnelsen før kroppen vendte seg til medisinen var det rennaræv så fort effekten startet hehe. Har google det og er en vanlig effekt på aduvanz. Hørt mange som også må drite av god coke, så har man jo også samme effekt av kaffe. Så tror det er vanlig på alt av stimulanter egentlig.
Anonym bruker
"Snill Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Interessant at folk har lignende og helt motsatte opplevelser.

Tanken om at det kan være kuttet med noe lakserende har jo slått meg.

Noe jeg synes er litt rart er at jeg har vært på do og bæsja, så rett etterpå så må jeg bæsje igjen.

Det pleide jo ikke å være sånn før.
Kanskje det er fordi man kommer i fight-or-flight-modus.
Da bruker ikke koppen resurser på fordøyelse i like stor grad.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Interessant at folk har lignende og helt motsatte opplevelser.

Tanken om at det kan være kuttet med noe lakserende har jo slått meg.

Noe jeg synes er litt rart er at jeg har vært på do og bæsja, så rett etterpå så må jeg bæsje igjen.

Det pleide jo ikke å være sånn før.
Vis hele sitatet...
Første kicket fra amf eller cola så må jeg drite men etter lengre bruk blir det sjeldnere og sjeldnere mellom rammeavtalene merker jeg.