Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1061
Hei. Jeg har kjøpt meg en "pure android car sterio" veldig fornøyd, men lyden driver å kutter ut hele tiden?

Det er akkurat som lyden borte og kommer igjen sånn under 1 sec...
Også når jeg har valgt cd så kutter lyden helt etter cs 7 sec på hver sang??

Hva skal jeg gjøre, trur det er en instilling? Evt hva skal jeg justere. Går det ann å resette hele systeme og se om det er blitt borte da?
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Regner med du har lagret filene lokalt på enheten? Vet du om de filene du prøver å spille av er kompatible med enheten? Du finner ut hvilke filtyper som kan spilles av i manualen som kom med. Hvis du er audiofil og prøver å spille av .flac vil jeg be dem om å dessverre prøve .aac eller .wav.
Sist endret av Duckie; 11. juli 2014 kl. 12:44.
trur det ikke er lyden som er problemet!

kjørte fra hemsedal til horten og kjørte uten lyd en god stund.

det popper opp en lite vinde (rute) med rød tekst i, men den forsvinner før jeg rekker å lese hva som står?

noen ganger når denne ruta popper opp så høre jeg en lyd (musikk/stemme) mens ruta kommer frem og det kutter like fort som den kom???

er denne rute som "dimmer" lyden når jeg spiller av noe musikk/film ovs...

jeg har ikke sjangs til å rekke å se hva som står...

eneste jeg vet var att rett får jeg satte inn spilleren så hadde jeg ikke dette problemet, men da jeg monterte den inn i dash'en så har dette problemet hvert her siden, trur jeg har klart å trykke på noe som jeg ikke aner hva er?

men det som er rart er att denne ruta kan poppe opp ganske ofte i starten også bli borte en 30 min??


jeg tenkte litt på å bare resette hele spilleren og starte på nytt?
hvordan gjør jeg dette med ett android system?

har funnet ut hva som popper opp...

det står "trafick TA" også med ett sirkel med ett kryss inni

hva er dette?
Sist endret av Traktortom2; 12. juli 2014 kl. 19:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
TA = Trafikkmelding. . Er kjekt med den funksjonen, men ikke når den er sånn. Ändroid-systemer er forskjellig utformet, så ingen standard fremgangsmåte. Men du kan prøve å gå på innstillinger -> Sikkerhetskopier/Tilbakestilling og velge Fabrikkgjenoppretting. Husk at alle filene dine lagret lokalt på enheten vil forsvinne, så om de er viktige for deg, ta backup. Men aller først, prøv å heller bare slå av TA.