Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 202193
Noen som joiner og progresse i inferno?

Holder på med katapulene i stonefort akkurat no, bare add sperm0kid#2202
Norskehesten
Alden's Avatar
Sitat av Thror Vis innlegg
Thror#2245
Barb her, tatt han 3 ganger, to ganger med andre, kan gjerne hjelpe, men ikke garantere suksess på første.
Vis hele sitatet...
barb og monk tar den lett. verre med casters
Sitat av Dyret Vis innlegg
Fant nettopp http://i.imgur.com/V1owh.png selv. Før patchen hadde vel den vært 100 millioner lett, men det er vel bare de nye typene legendaries som får så mye stats.
Vis hele sitatet...


HVOR MYE VILL DU HA FOR DEN?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Dyret Vis innlegg
Fant nettop selv. Før patchen hadde vel den vært 100 millioner lett, men det er vel bare de nye typene legendaries som får så mye stats.
Vis hele sitatet...
Den er fortsatt en GOD del
▼ ... over en uke senere ... ▼
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Tjente nettopp 150€ (180€ uten fees) på å sitte foran skjermen, life is good

fett
....
Norskehesten
Alden's Avatar
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Tjente nettopp 150€ (180€ uten fees) på å sitte foran skjermen, life is good

Vis hele sitatet...
villr ikkr vært trygg på penga før de var inne på pp. chargeback er en mulighet. men grats
Sist endret av Alden; 8. juli 2012 kl. 15:19.
Noken som veit kva som er rekorden for barb på å drepe diablo for monk?

Føle meg ganske så trygg på at eg skal klare og komme i nerheten hvertfall!
Hva er forge zeal?

"rekorden for barb på å drepe diablo for monk".. det skjønte jeg lite av.
:O Dagen derpå ... Kva som er rekorden for å drepe diablo som monk Tidsmessigt sjølvsagt
Hva mener du med rekorden? Bare tiden det tar å drepe diablo på inferno eller hele spillet fra level 1 til 60 inkludert diablo på inferno? Uansett så er du nok ikke i nærheten når du må spørre her. Folk som faktisk prøver å sette slike rekorder har som regel oversikt over hva de driver med.
Sitat av Alden Vis innlegg
villr ikkr vært trygg på penga før de var inne på pp. chargeback er en mulighet. men grats
Vis hele sitatet...
https://imma.gr/43172
Les Paul hadde ikke noe kort han kunne linke til paypal eller foreldre som var villige.

Våpenet som ble solgt:
https://imma.gr/43040
Sist endret av Knudsen; 9. juli 2012 kl. 10:17.
den var ganske nice den ass, Knudsen!
LesPaul som fant og solgte våpenet, brukte bare min paypal.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Det våpenet er jo helt sykt da!!
Såpekoker av rang
Er "ferdig" med spillet atm, men driver på litt enda, med et naivt håp om oppgraderinger o.l.
Vet egentlig ikke hvorfor jeg gidder. Tidsfordriv I guess. Fler her som spiller fortsatt?
Jeg spiller enda, dog mer casual enn de første fire ukene etter release. Liker å grinde achievements, så er mest det jeg driver med. Har kun Inferno Diablo igjen mtp. progress.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
http://upit.no/bilder/ajRJt.png
Denne droppa nettopp for meg, og ifølge http://us.battle.net/d3/en/item/string-of-ears har jeg vært veldig heldig med stats. Noen som er interessert i å kjøpe, ev. kan komme med en verdivurdering?
Dette spillet her var skuffende.. Etter å ha spilt Diablo 2 aktivt siden det kom har jeg allerede etter noen måneder med D3 gått tilbake til å spille D2 igjen.

Spillet har rett og slett ikke samme appealen som D2 hadde for meg. Det er alt for lite muligheter når det gjelder karakterbygging. Du levler en av hver karakter, og da har man tilgang på alle builds. Stort sette krever alle builds det samme gearet også, for det eksisterer ikke nok interessante stats som kan være på våpen og rustning.
Kombiner dette med en ganske middelmådig historie og lite variasjon i endgame (ikke duels med release, og ikke ekstra content som uber tristram) og du får et spill som er helt ok, men ikke eksepsjonelt.
Detectable, hvilket endgame ? Fins jo ikke sånn som det er nuh :/
Når det gjelder builds/gear så endte jo D2 opp med det samme rimelig fort, hver class endte som regel opp med de samme buildsene, Chain light sorc, whirw barb osv..Rimelig god stund siden jeg har hatt gleden av nyte D2 nuh så husker desverre ikke alt

Neh, imho har D3 til nuh virket som en gedigen skuffelse, desverre =(
Blizz bør komme med noen svært gode patcher fremmover hvis de ikke ska miste en horde av aktive spillere..
Pvp kan utsettes i det uendelige for min del, så lenge de ikke fikser x andre ting først så kommer pvp til og bli en eneste stor flopp

Lurer på hvor lenge Blizz tror folk gidder grinde inferno for items, når det omtrent ikke fins en eneste grunn/content til å få bedre gear, atm

Er sikkert nevnt før, men anbefaler folk ta en titt på "kripparrian" på YT, han har en god del D3 videor
"Kripp Tips For Diablo 3" bl.a
Sitat av Hightime Vis innlegg
Detectable, hvilket endgame ? Fins jo ikke sånn som det er nuh :/
Når det gjelder builds/gear så endte jo D2 opp med det samme rimelig fort, hver class endte som regel opp med de samme buildsene, Chain light sorc, whirw barb osv..
Vis hele sitatet...
Barbarian: Whirlwind, concentration, frenzy. De to sistnevnte er gull mot ubers.
Paladin: Aura, hammer, smite, foh...
Sorc Chain light, frozen orb, blizzard, meteor, hydra...

Nei, d2 hadde god variasjon i builds, ettersom hva du ville med charactern.
Er det noen som har fått solgt gull via GAH? Ser ut som det ligger på over .30€ per 100k, men får ikke solgt mitt selv om jeg legger det ut til .25€.
Hei!
Jeg har skiftet e-mailen min på battle.net "accounten" til en annen mail, og deretter tilbake igjen. Nå er spillet mitt Diablo-accounten min fjernet fra battle.net-accounten min, kan noen fortelle meg hvorfor?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av CyanLobster Vis innlegg
Hei!
Jeg har skiftet e-mailen min på battle.net "accounten" til en annen mail, og deretter tilbake igjen. Nå er spillet mitt Diablo-accounten min fjernet fra battle.net-accounten min, kan noen fortelle meg hvorfor?
Vis hele sitatet...
Ja, blizzard support.
Sitat av Detectable Vis innlegg
Dette spillet her var skuffende.. Etter å ha spilt Diablo 2 aktivt siden det kom har jeg allerede etter noen måneder med D3 gått tilbake til å spille D2 igjen.

Spillet har rett og slett ikke samme appealen som D2 hadde for meg. Det er alt for lite muligheter når det gjelder karakterbygging. Du levler en av hver karakter, og da har man tilgang på alle builds. Stort sette krever alle builds det samme gearet også, for det eksisterer ikke nok interessante stats som kan være på våpen og rustning.
Kombiner dette med en ganske middelmådig historie og lite variasjon i endgame (ikke duels med release, og ikke ekstra content som uber tristram) og du får et spill som er helt ok, men ikke eksepsjonelt.
Vis hele sitatet...
Kunne ikke vært mer enig!
Jeg hadde likt og sett en oppgradert versjon av diablo 2.. De har gjort for mye endringer i forhold til utgangspunktet sitt.

Jeg har også gått tilbake til diablo 2, godt å høre at det er flere!
Sist endret av Hak; 16. juli 2012 kl. 23:13.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Digger det spillet her selv om det er begynner og bli ganske ensformig.
"Ferdig" med spillet så add Niveus#2137 hvis du trenger hjelp (tank) 86k hp og ca 1200 res to all (war cry)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen andre som har merket Goblin som popper ut fra random debree? (pile of bones etc.)
Opplevde det nå nettopp.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som spiller d3 om dagen som er med på ubers runs mp8-10, bare pm meg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen som er klare for Reaper of Souls? Er nok en god stund til det kommer, men må si at det som er lovet hittil høres utrolig lovende ut!
Sitat av Shepard Vis innlegg
Noen som er klare for Reaper of Souls? Er nok en god stund til det kommer, men må si at det som er lovet hittil høres utrolig lovende ut!
Vis hele sitatet...
absolutt, men spent på prisen. Ut i fra hva jeg så skulle lengden på expensionen være cirka som akt 2 - så satser på at den derfor ikke kan ha en alt for høy pris.
Tja, er vanskelig å begynne å gjette på noe pris enda. Men du må også huske på at det er så mye annet som kommer i tillegg og!

http://www.diablofans.com/news/1984-...e-know-so-far/

Er så absolutt verdt å ta en titt her! Alt som har blitt sagt og vist om expansion og patchen som kommer før er listet opp.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Folk botter jo som bare fy. Hørte at to kompiser botter for å gjøre seg klar til expanision. De var visst henholdvis 80 og 87 paragon...
Ser frem mot reaper of souls ja. Startet å spille litt igjen i helga, og hvis alt det som er lovet kommer i expansion kan dette bli veldig bra
Udødelig Trefisk
fy0phn's Avatar
Har spilt regelmessig siden D3 kom ut, og jeg tror at RoS kommer til å gjøre spillet mye bedre. Gleder meg som en unge til det kommer ut!

Hvis noen er keen på å joine enten XP-runs, farme eller ubers er det bare å si ifra. Og om noen ønsker å bidra med noen infernal machines for å joine mp10 ubers med meg og to kompiser så er vi åpne for det. Spiller for det meste på wizarden(79) min på mp8 med archon, men kan fint spille på lavere mp med en annen class hvis noen ønsker! Hender også jeg kjører CM, spesielt om vi har en monk med oss.
Har ikke spillt noen diablo spill, men har veldig lyst på dette; er det vits?
Sikkerhetsklarert
Ubers, var ikke det i d2?

Har ikke spilt d3 siden i fjor høst. Skjedd noe nytt på den fronten som gjør det verdt å spille igjen? Har en lvl60 barb og en lvl60 demon hunter.
Sitat av Pjukern Vis innlegg
Ubers, var ikke det i d2?

Har ikke spilt d3 siden i fjor høst. Skjedd noe nytt på den fronten som gjør det verdt å spille igjen? Har en lvl60 barb og en lvl60 demon hunter.
Vis hele sitatet...
Det føles mer givende å farme med buffen som gir økt magic find, så du finner litt rare-items.
Noen som vet om en artig og decent build til wizard? Er para 96, men er dritt lei cm og archon..
Sikkerhetsklarert
Sitat av etse Vis innlegg
Det føles mer givende å farme med buffen som gir økt magic find, så du finner litt rare-items.
Vis hele sitatet...
Du tenker på nephalem valor greien man får når man tar elite packs? Var no sånt sist jegbspilte også, uten at jeg helt merket noe forskjell. Siste 2-3 ukene jeg spilte var kun på act2 inferno, kom aldri forbi der...
Udødelig Trefisk
fy0phn's Avatar
Sitat av Pjukern Vis innlegg
Ubers, var ikke det i d2?

Har ikke spilt d3 siden i fjor høst. Skjedd noe nytt på den fronten som gjør det verdt å spille igjen? Har en lvl60 barb og en lvl60 demon hunter.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt når du sluttet, antakelig et sted mellom 1.3 og 1.4. Regner med at du er kjent med Nephalem Valors. Paragon Levels ble lagt til i patch 1.4, som er et nytt lvl-system etter du har nådd 60. For hvert paragonlvl (plvl) får du +3 i mainstat, magic & gold find, +2 i vitality (hvis jeg ikke husker feil), og +1 i de andre statsa. Du kan nå opp til plvl 100 på hver character, men dette endrer seg når RoS kommer ut.

Ubers kom i patch 1.5. Du samler opp keys fra keywardens, en fra hver act (kun 1, 2 og 3). Når du har en key fra hver act kan du lage en maskin som åpner en av tre portaler. I hver av disse portalene er det to bosser, og når du har drept begge dropper de en body part. Når du har tre forskjellige body parts kan du lage en ring med +35% bonus xp og mainstat + noen random stats.

Hvis du ikke har spilt siden paragon kom ut anbefaler jeg deg å sjekke ut spillet igjen! Du må være ganske bra geara for å klare ubers, så for å klare dette må du bruke litt tid for å komme inn i spillet igjen.

@Shepard
Har du prøvd sleet storm builded? (SSBB) Har ikke testet det selv siden jeg elsker archon og det krever litt omgearing, men det ser litt artig ut. Link til D3-forum med ganske mye info om det.
Sist endret av fy0phn; 26. august 2013 kl. 22:59.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Loot runs høres gøy ut! Too bad jeg ikke fikk passordet recovera uten en mail til Blizzard.
Sitat av Pjukern Vis innlegg
Du tenker på nephalem valor greien man får når man tar elite packs? Var no sånt sist jegbspilte også, uten at jeg helt merket noe forskjell. Siste 2-3 ukene jeg spilte var kun på act2 inferno, kom aldri forbi der...
Vis hele sitatet...
Det er stor forskjell, har du 5 stacks så er du garantert en rare-item på bosskills - noe du ikke var før, med mindre det var første gangen du drepte han. Så du følte du måtte farme i evigheter før du fant noe av verdi.

Håper endringene i neste expansion blir bra, hvor de prøver å øke sansynligheten for at du finner items du selv trenger.
Udødelig Trefisk
fy0phn's Avatar
Sitat av etse Vis innlegg
Det er stor forskjell, har du 5 stacks så er du garantert en rare-item på bosskills - noe du ikke var før, med mindre det var første gangen du drepte han. Så du følte du måtte farme i evigheter før du fant noe av verdi.

Håper endringene i neste expansion blir bra, hvor de prøver å øke sansynligheten for at du finner items du selv trenger.
Vis hele sitatet...
Eliter er også garantert å droppe rare når man har 5 stacks. Det jeg gleder meg mest til med expansion blir bonuser til skills, som kan åpne opp for helt nye builds. Hun Mystic-dama ser også lovende ut, spesielt med tanke på at items blir account bound og dermed fjernet fra AH.
Sikkerhetsklarert
Sitat av fy0phn Vis innlegg
Jeg vet ikke helt når du sluttet, antakelig et sted mellom 1.3 og 1.4. Regner med at du er kjent med Nephalem Valors. Paragon Levels ble lagt til i patch 1.4, som er et nytt lvl-system etter du har nådd 60. For hvert paragonlvl (plvl) får du +3 i mainstat, magic & gold find, +2 i vitality (hvis jeg ikke husker feil), og +1 i de andre statsa. Du kan nå opp til plvl 100 på hver character, men dette endrer seg når RoS kommer ut.

Ubers kom i patch 1.5. Du samler opp keys fra keywardens, en fra hver act (kun 1, 2 og 3). Når du har en key fra hver act kan du lage en maskin som åpner en av tre portaler. I hver av disse portalene er det to bosser, og når du har drept begge dropper de en body part. Når du har tre forskjellige body parts kan du lage en ring med +35% bonus xp og mainstat + noen random stats.

Hvis du ikke har spilt siden paragon kom ut anbefaler jeg deg å sjekke ut spillet igjen! Du må være ganske bra geara for å klare ubers, så for å klare dette må du bruke litt tid for å komme inn i spillet igjen.

@Shepard
Har du prøvd sleet storm builded? (SSBB) Har ikke testet det selv siden jeg elsker archon og det krever litt omgearing, men det ser litt artig ut. Link til D3-forum med ganske mye info om det.
Vis hele sitatet...
Stemmer nok bra, jeg husker nephalem valor, men paragon level har jeg ikke.
Barben droppet jeg helt siden den var totalt ubrukelig i det spillet ble lansert, da lagde jeg en demon hunter, som var ganske så duganes, men så nerfet de den tentakkel arrow greia, og Shadow greia, så da sluttet jeg ganske umiddelbart.

Hvilke klasser/builds er det som er IT nå?
Barb var jo the shit, kripp tok hardcore diablo med barben sin før de rakk å nerfe vanskelighetsgraden. Han var først og såvidt jeg vet den eneste som rakk det.
Sist endret av Mith; 28. august 2013 kl. 18:10.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Pjukern Vis innlegg

Hvilke klasser/builds er det som er IT nå?
Vis hele sitatet...
Det er ganske mange builds å velge i, både for barb og DH. Selv spiller jeg mest barb, så jeg kan jo komme med noen eksempler (og hva som kreves av gear):
  • Whirlwind Barbarian
  • HotA Build
  • Cleave Build

WW Barb
Dette er det utvilsomt mest brukte buildet for barbarians. Buildet ser sånn cirka slik ut: Link

Det fins mange varianter av WW. Blant annet kan du bytte ut Overpower til stort sett det du vil (free slot). Selv bruker jeg 'Rend - Ravage' istedet for 'Overpower', og 'HotA - Smash' istedet for 'Bash'. Mange velger 'War Cry - Impunity' istedet for 'Overpower' dersom de sliter med å overleve.
Hvis du ønsker så kan du bytte ut passive skills og. Jeg anbefaler at du beholder 'Ruthless' og 'Weapons Master', men 'Animosity' kan du bytte ut til hva du vil. 'Unforgiving', 'Brawler' og 'Bloodthirst' er populære valg. 'Boon of Bul-Kathos' er også en mulighet dersom du sliter med å holde WotB oppe.

Nødvendig gear/stats:
  • DPS: 70.000
  • HP: 30.000
  • Critical Hit Chance: 45 % (unbuffed)
  • All Resistance: 450-550
  • Life on Hit: 800-1000... eller Life Steal: 3 %

Dette er sånn cirka det du bør gå etter. For høyere vanskelighetsgrader (MP) kreves det litt mer All Resistance (AR) og HP. Om du skal gå for Life on Hit (LoH) eller Life Steal (LS) avhenger av dpsen din. <100K = LoH. >100K = LS.

Når det kommer til gear så er det litt vanskelig for meg å hjelpe deg, da jeg ikke vet hvilket budsjett du ligger på. Det er ikke noe problem å skaffe seg gear til MP5 med 10 millioner gull. Hvis du vil så kan jeg hjelpe deg med gear iløpet av et par dager (bare send meg en PM).

Teknikk:
Dette er noe jeg sliter med å forklare. Det er bare å bli vant med det, men jeg skal linke en youtube video med hvordan det gjøres. LINK
Følg med på hvilke skills han bruker. Du kan se at han alltid har Battle Rage og Sprint oppe. Når du bruker Overpower så er det bare å spamme livskiten ut av det. Så lenge du har fury, har du sprint. Så lenge du har høy crit chance, har du fury. Du skjønner alt etterhvert som du har prøvd buildet litt.


HotA Build
Dette buildet er ikke like mye brukt som WW. HotA står for Hammer of the Anciants, som er en barb skill. HotA er det buildet for barbarians som gir høyest effektiv dps. Personlig har jeg heller ikke brukt det så mye, så har ikke så mye å si om det, men skal prøve mitt beste.
Slik ser oppsettet ut: Link

Dette er det typiske HotA-buildet som blir brukt for farming på lav MP (1-5). Her har du, som på WW, stor valgfrihet. Du kan bytte ut runen på HotA fra Thunderstrike (TS) til Smash. Da gjør du mer skade per fury, men med TS skader du flere samtidig. Dvs at TS stort sett er bedre for lav MP, og Smash for høyere MP og uberbosser.

Gear/stats:
  • HP: 30K-40K
  • Critical Hit Chance: 50 % (med passives)
  • All Resistance: 450-550
  • Armor: 5000+
  • Life on Hit: Life Steal: 5 %

Som du ser krever dette buildet litt mer defensive stats enn WW. Dette fordi flere mobs kommer til å hitte deg, da du ikke er i konstant bevegelse. Jeg ville også gått for litt dexterity, så du kommer opp i 15-20 % dodge chance.

Det er veldig forskjellig hvilke våpen spillere bruker når det kommer til HotA. Mange foretrekker å bruker to våpen (Dual Wield - DW), mens andre liker å bruker Skorn (det beste 2H våpenet...). I en tråd på de offisielle forumene til D3 sammenligner de DW med ett maskingevær som gir deg jevn healing og fury. Skorn blir mer som en hagle der du får mer "burst" i healing og fury regen. når du spiller. Det er både pluss og minus med begge våpenoppsett, men personlig liker jeg Skorn pga. monsterstore crits.

Teknikk:
Hold Battle Rage oppe hele tiden!

Når du bruker HotA får du 1 % cc per fury du har (dette gjelder kun når du bruker HotA, ikke andre skills). Så hvis du alltid holder deg på rundt 50 % fury, så vil du ha 100 % cc når du bruker HotA. Når du treffer på en medium/stor gruppe med fiender er det bare å spamme HotA, da vil du få igjen fury hele tiden når du bruker det. Hvis du kommer under 50 % fury, er det bare å bruke Bash ett par ganger for å komme seg opp på max fury.

Rend bruker du til healing. Rend stacker ikke, så bare hiv fra deg en Rend hvert femte sekund.

Ellers er det bare å klikke med OP, og refreshe Battle Rage etter behov. WotB kan du bruke når du treffer på elites, og det skal være mulig å holde det oppe så lenge du har mobs å denge løs på.

Cleave Build
Dette er et ganske morsomt build jeg har brukt på konsoll den siste tiden. Jeg har sett en del varianter av dette buildet og, men jeg linker til den versjonen jeg har brukt: Link
Dette er et enkelt build. Her er det bare å mikse å trikse med runes som du føler selv, så lenge du beholder 'Cleave - Rupture'. En variant jeg brukte gikk ut på å sprenge mobs konstant. Da bytter du ut 'Rend - Ravage' med 'Rend - Bloodbath' og 'Battle Rage - Marauder' med 'Battle Rage - Bloodshed'. Det er ikke noe poeng i å bruke ToC runen på WotB her, da du ikke får nok fury til å holde den oppe i lenger enn max 20 sec, så da gikk jeg heller for Insanity. Du kan også gå for Slaughter hvis du vil sprenge enda flere mobs. Hvis du sliter med healing kan du gå for Blood Lust på Rend. Skulle du sitte med følelsen av at du dreper elites for sakte kan du gå for HotA - Smash her og, bare bytt ut Rend eller OP.

Gear/stats:
Gå for så mye dps som mulig! Ikke bry deg om å skaffe mye attack speed på amu og ring, skaff heller average damage (eks. +30-60 Damage). Jeg liker å bruke min trofaste Skorn her og. Jeg har og prøvd DW, men jeg likte Skorn bedre. Gå for en med mye strength, critical hit damage og vitality. Hvis du har råd kan du gå for en med 5 %+ life steal.
Dersom du går for hele Immortal King's (IK) settet vil du få såpass mye fury regeneration at du kan holde 'Sprint - Marathon' oppe konstant.
  • DPS: Så mye som mulig
  • HP: 40.000
  • Critical Hit Chance: 55 % (med passives)
  • Armor: 5000+++
  • All Resistance: 600+
  • Life on Hit: Life Steal: 5 %


Teknikk:
1. Fyr opp Battle Rage.
2. Fyr opp sprint og spreng mobs i Borderlands style!!!



Håper dette var til hjelp for noen.
Skulle det være noe du lurer på (sikkert en del jeg ikke har fått med) så er det bare å sende en PM
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det noen som spiller Hardcore for tiden? Jeg spiller på en lvl60(23) Barbarian og trenger flere folk
▼ ... noen uker senere ... ▼
Lurer kanskje på å ta opp spillet igjen og se om det gir mersmak. Ga meg ganske fort etter at jeg nådde 60 med min wizard etter release.

Er det verdt å begynne igjen? Mye nytt? Og hvordan er det med gear. Nå henger jeg sikkert håpløst langt etter? Mulig å komme seg up-to-speed på gear-fronten relativt kjapt?
Sitat av Pinneknurk Vis innlegg
Lurer kanskje på å ta opp spillet igjen og se om det gir mersmak. Ga meg ganske fort etter at jeg nådde 60 med min wizard etter release.

Er det verdt å begynne igjen? Mye nytt? Og hvordan er det med gear. Nå henger jeg sikkert håpløst langt etter? Mulig å komme seg up-to-speed på gear-fronten relativt kjapt?
Vis hele sitatet...
Hvis du spilte under release kommer du til å merke at alt er helt lættis mye lettere. Enorm forskjell. Man kan virkelig frese gjennom alt frem til man kommer til Inferno act 2-3 hvor man må roe seg litt, men fortsatt easy.

Auction House blir lagt ned i Mars.

Det eneste jeg stussa på når jeg begynte igjen nå selv var at virkelig bra gear koster helt usansynlig mye penger? Trodde jeg hadde masse gold, men viste seg å bare være en fjert i havet. Kanskje blitt inflasjon etter real money kom.
Sist endret av Source; 29. oktober 2013 kl. 18:34.