Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 656
Hei hei alle sammen. Nå er jeg tilbake på videregående skole benken og har en ny skolePC, den operer med kommunetildelt nettverk og har restriksjoner. Nok av de! Når jeg gikk på videregående før brukte vi noe som het SocksCap og eller Your Freedom. Hva gjelder nå og hvordan gjør jeg deg ? Takk på forrhånd
På min skole så fungerer det å bruke Tor.
Sitter på iPhonen men jeg tror siden er torproject.org.
Sist endret av JibbeSander; 22. august 2012 kl. 08:31.
Her jeg går på VGS har de sperra så og si hver eneste mulighet for bruk av proxy. Tor, YF, SocksCap, til og med hjemmelagd VPN er sperra. Så, har enda til gode å finne en proxy/vei rundt dette som funker.
Salvage's Avatar
Trådstarter
6 0
Har man ikke mulighet til å installere programmene hjemme? Var det som funket for 2 år siden selv om alle lenker til sockscap etc var blokkert. Men jeg skal prøve ut Tor, bor i Aust Agder..
Hvis noen kommer med en tut så kan æ sette en proxy opp på nettsia mi (veit ikkje kordan æ sku jort det men rægne me at det er murlig )
Sist endret av tysje; 22. august 2012 kl. 09:13.
kjedelig streiting
Vet ikke helt ossen sperrene fungerer, men er det portsperring bør det jo funke å sette opp en socks4/5 server på hjemmepcen på en av de portene som er åpne.
Sist endret av legalize_it; 22. august 2012 kl. 09:14.