Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 711
Halloen folks, jeg er en skikkelig amatør som har lyst til å begynne å gro. Og bare for å være sikker så vil jeg bare vite om det er trygt for meg å bestille frø fra f. eks. http://www.planetskunk.com uten at politiet blander seg?
Jeg har lest at man ikke bør bestille frø eller utstyr hjem til drivhuset. Da skulle det visstnok være sikrere å bestille til en postboks eller å rett og slett få det sendt til en venn. Artikkelen handlet om noen som hadde bestilt en del lamper og som ble tatt pga. tips fra tollvesenet. Det er dog ikke sikkert at dette stemmer, men "better safe than sorry, right"?
Sist endret av caperno; 28. desember 2010 kl. 00:45.
Trådstarter
8 0
Ah, vel da så..
Det er naturligvis ikke 100% trygt. Når du bryter loven er det alltid en viss sjanse for å bli tatt. Innførsel av cannabisfrø er imidlertid ikke en alvorlig forbrytelse. Det er et rimelig uskyldig brudd på landbruksdepartementets forskrift om såvarer, og vil etter all sannsynlighet ikke resultere i noe annet enn at frøene blir beslaglagt.
Sist endret av mentalmelt; 28. desember 2010 kl. 01:11.