Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3105
Havnet på fylla i går, og sjekket akkurat kontoen, den har blitt tom.

- Hva skjer hvis jeg bestiller fra den beste pizzarestauranten -> Dolly og får den tilkjørt, men når jeg drar kortet får jeg -ikke godkjent- .. Hva skjer da?
De tar med seg pizzaen og kjører tilbake?..
Du ender sannsynligvis opp uten en pizza, men blir nokk ikke noe mer utav det.
Er det mulighet, feks for min mor å betale pizzan på nettet og likevel få den tilkjørt til meg?
Sitat av BonQua Vis innlegg
Er det mulighet, feks for min mor å betale pizzan på nettet og likevel få den tilkjørt til meg?
Vis hele sitatet...


Tør jeg foreslå å ringe Dolly for å spørre?
Det er vell kanskje litt dumt å bli krimminell av en pizza spør du meg, men for all del slå deg løs...
Sist endret av Cheesecake; 14. november 2010 kl. 16:52.
Og dessuten går det fint, fordi terminalen til budet er offline. Trekk kortet!
Enig med Darth, men må ha mat, har ikke tilgang til min bank før i morgen for mer penger fra sparekonto.
Men det med at man kan få noen andre til å betale på nettsidene, ikke mulig?
Sitat av DarthVidar Vis innlegg
Det er vell kanskje litt dumt å bli krimminell av en pizza spør du meg, men for all del slå deg løs...
Vis hele sitatet...
Man er vel ikke kriminell hvis man bestiller uten dekning på kortet, eller...?
Sitat av kaospiloten Vis innlegg
Man er vel ikke kriminell hvis man bestiller uten dekning på kortet, eller...?
Vis hele sitatet...
kanskje sant det, hehe. my bad..
@Hybelkanin: Bor i Oslo, 5 etasje i en bygård med tunge vegger,men den er vel online uansett.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Hybelkanin1 Vis innlegg
Og dessuten går det fint, fordi terminalen til budet er offline. Trekk kortet!
Vis hele sitatet...
Det er den ikkje. Den er basert på GSM.
Benytt kredittkort om du har det. (mastercard)
Har ikke det rs-dude, valgt å ikke ha det Hm, hvis ikke det går an å betale med et annet kort på nettet,så får jeg bare sulte til imorgen
Det er null problem å bestille pizza til en annen adresse via nettet og kredittkort, har selv gjort dette på flere anledninger fra både Dolly og Peppes.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Det er null problem å bestille pizza til en annen adresse via nettet og kredittkort, har selv gjort dette på flere anledninger fra både Dolly og Peppes.
Vis hele sitatet...
Da kan jeg ringe en bekjent, få kortopplysningene og bestille via peppes?
Hva med å bruke hjernen litt, gå inn på nettsiden til de du vil kjøpe pizza ifra, og se om du kan betale med kort via nett når du bestiller?
Sist endret av Blackkoz; 14. november 2010 kl. 17:27.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Hva med å bruke hjernen litt, gå inn på nettsiden til de du vil kjøpe pizza ifra, og se om du kan betale med kort via nett når du bestiller?
Vis hele sitatet...
Fordi hvis jeg går videre etter å ha valgt " kredittkort" , så er jeg redd for at bestillingen sendes og da er jeg fucked.
er det ikke bare å prøve?
bestiller du fra nett så trekker de rett fra kort og du kan selv velge hvor du vil ha pizzaen levert. MEN de skal ha det cvc koden på kortet og ha en signering fra kortinhaver. men er du flink og snakke for deg så snakker du deg ut av den når det er moren din sin kort

bestiller du rett på døra og skal betale med kort må du ha noe penger på kortet tror jeg hvis ikke så er kredit funksjonen sperret iallfall er det slik med alle de jeg har testet ut som taxi, fly, tog, ol. som ikke har en online bank terminal!
Prøvde dolly nå, fikk ikke lagt inn noe kortnummer , så nå er det en pizza på vei

Hva faen gjør jeg nå ?
venter på leveringen og håper de godtar å sende en faktura når det viser seg at kortet ditt ikke har dekning.

Alternativt blir det ikke noe mat.
Det her skal jeg aldri gjøre igjen as

Sitat av BonQua Vis innlegg
Det her skal jeg aldri gjøre igjen as
Vis hele sitatet...
Selv om jeg trodde jeg kunne stole på Abx som sa man kunne betale med andre kort på nettsiden
Jeg blir iallefall alltid spurt om min kortinfo når jeg ringer inn, og sist jeg bestilte på nett hos dolly fikk jeg også spørsmål om kortinfo.

Hva du har trykket på dog vet jeg ikke.
Det var mulig og betale med kort på nett FØR dem "pussa opp" sida si.. Etter den nye siden kom har jeg alltid måtte dra fram kortet når duden kommer med pizzaen. Med mindre jeg betaler cash seff!
Ble det noe pizza på deg eller? :P
Sist endret av Zohan; 14. november 2010 kl. 18:50.
Tuller du?

Det er en pizza som kommer, budet kommer ikke til å skyte deg og begrave deg i hagen. Når kortet ditt blir avvist tar han med seg pizzaen sin og drar igjen. Dolly og Peppes tar ikke kreditt på nettet såvidt jeg vet. Kontant og kortbetaling ved levering er det eneste som godtas her jeg bor ihvertfall.

Det å gå uten mat en dag skulle da heller ikke være noe problem.
Sist endret av Scipio; 14. november 2010 kl. 19:01.
Ble nada med pizza, haha. Det som er så kjipt er at jeg har penger på sparekonto, men ikke tilgang til den i nettbanken : p