Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1111
Hei
Jeg har en bror som har tattovert FORGET og REMEMBER på undersiden av håndleddene (pulsåren).
Jeg har tenkt lenge på å tatt en/to tattoveringer på samme sted men at det står noe med mening for meg selv men at det også passer inn hvis vi legger armene våres ved siden av hverandre. Så jeg mangler ______ FORGET ______ REMEMBER. Er det noen som kan hjelpe meg eller har noen ideer?
never & always? kasnsje?
Never & always vil kansje passe greit?

Never forget always remember

ordene får motsatte betydninger av hverandre også.



Edit: slått med ett hårstrå av tysje (:

kansje never&forever funker bedre?
Sist endret av random13798; 4. november 2010 kl. 23:33.
forget to remember
Sitat av tysje Vis innlegg
never & always? kasnsje?
Vis hele sitatet...
Eller always & never
allways forget to remember
NEVAR FORGET, COOLFACE.JPG REMEMBER
En tatovering bør være noe man kommer på selv, noe som sier deg noe eller betyr noe. Ikke bare to ord som noen har valgt ut for deg. Da kan man fort bli angrende..
Eller, Never forget, but remeber
Hva med å snu det om? Type forget _____ remember _____, litt synd at det passer bedre med remember først, f.eks remember the best, forget the rest, remember the good forget the bad, remember the compliments forget the insults. osv. Men du har jo; forget the pain, remember the gain, forget the hate, remember the love. Er mange å komme på her, bruk fantasien! Eller google…
You forget I remember
Eller bare never forran begge? Dra frem den armen som passer best der og da
Da var det på'an igjen
forget anything, remember nothing.

eller flere vri av den

kan du spøke litt på unga den dagen de kommer, "hvilken hånd vil du ha" "den" *peker*, så står det "nothing" på den.

Kjempe morsomt...




(til alle dere der ute som ikke skjønte det: IRONI, var ikke særlig morsomt)
Sist endret av Eirik0405; 5. november 2010 kl. 00:29.
Sitat av Mongotryne Vis innlegg
Eller, Never forget, but remeber
Vis hele sitatet...
Så han skal gå med "never" og "but" på underarmene sine? Liiiiite random
Forget condom, remember AIDS.
Sitat av lekebil Vis innlegg
Hei
Jeg har en bror som har tattovert FORGET og REMEMBER på undersiden av håndleddene (pulsåren).
Jeg har tenkt lenge på å tatt en/to tattoveringer på samme sted men at det står noe med mening for meg selv men at det også passer inn hvis vi legger armene våres ved siden av hverandre. Så jeg mangler ______ FORGET ______ REMEMBER. Er det noen som kan hjelpe meg eller har noen ideer?
Vis hele sitatet...
Death - Life

Satt sammen Forget Death , Remember Life