Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2078
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
da har jeg endelig fått mekka datakabel og overført bildene

Enjoy!
http://img30.photobucket.com/albums/...tbikes/nFF-0l/
Om ikke annet var det veldig homoerotisk og flott.
heh ? ei mus ? som lyser ? javel? kanskje like greit at jeg ikke kom meg med på nFF møtet...
Mahognygolfer
koop's Avatar
Trådstarter
90 0
Opprinnelig postet av ztaale
heh ? ei mus ? som lyser ? javel? kanskje like greit at jeg ikke kom meg med på nFF møtet...
Vis hele sitatet...

hehe, jeg bomma på linken først :P

det er mekka nå ztaale
Hva hadde Nichotin tatt den dagen?
de var vel bare drita da....
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
ZODORiX: Han hadde tatt masse ibux pga vondt i hodet fra karatetreninga.. så bøtta han innpå en del vodka..
Ibux og vodka gir da ingen fucked up effekt...

Men om han bøtta innpå så forklarer jo det saken..

fucked up drunk anyways ;p
Nicho, min neger, du må kutte ned på vodka'n og komme over til the dark side! Beer for alle penga. Neste gang skal jeg drikke dere under bordet alle sammen, kollektivt.
Er du helt drita, eller ser det bare sånn ut

Meget flotte bilder
tror ikke han husker så mye av det der møtet gitt!
King of Spooning
Acidous's Avatar
Ha ha ha!
Nicho var for drita! Næ næ næ næ næ næ!
Tøysegutten!
Gayparty!!! wohoo!

Stille oss i ring rundt Nicho og le!
Opprinnelig postet av ztaale
Ibux og vodka gir da ingen fucked up effekt...

Men om han bøtta innpå så forklarer jo det saken..

fucked up drunk anyways ;p
Vis hele sitatet...
Eh. Jo. Det er faktisk like mye gambling som med ecstacy. kan gå gæli, eller ikke. for mitt vedkomne ble det skeis.

King Ghidora: Vel, jeg kan ikke drekke øl pga. cøliaki (noe som faktisk også kan ha hjulpet ibuxen på vei). Håper du kommer på møte, for jeg har veldig lyst til å klemme litt på deg, og drikke deg under bordet (med vodka seff).

Til dere andre: Dette har ikke skjedd. Møtet har aldri tatt plass. Jeg bodde i Sudan på den tiden møtet angivelig skulle ha vært, og kunne ikke ha vært der. Dere ser en dukke av meg, som ikke er ekte.
kom han seg noen gang opp igjen fra gulvet ?
hmm.. dere vurdrer vel ikke et slik treff i nærheten av lillehammer.. ser ut som en stor fyllefest.. eller hvertfall en som ble dugelig full
Mahognygolfer
koop's Avatar
Trådstarter
90 0
han var oppe og rangla litt, datt oppå meg(som datt når jeg skulle ta bilde) og sånt, inne på dass varn som du så og, han gikk litt innimellom
Mahognygolfer
koop's Avatar
Trådstarter
90 0
denne hører til og

www.koopracing.com/filer/nichodrita.wmv

dette ble på riktig sted og :P
kreativ nerd
devotio's Avatar
Han var ganske "grei" når jeg gikk, man så han hadde drukket, men han hadde vel egentlig forholdsvis bra balanse!
Ifølge koop og bakkus hadde vi det jævlig kult på møtet. Håper alle som overhodet har mulighet dukker opp på stormøtet etter påske en gang. Første stormøte hadde ikke drikking på agendaen, men vi hadde det dritkult den gangen også.
Faen. Tror vi må no fart på n(tre)FF @ Stavanger/Sadness snart...
Opprinnelig postet av Nichotin
Ifølge koop og bakkus hadde vi det jævlig kult på møtet. Håper alle som overhodet har mulighet dukker opp på stormøtet etter påske en gang. Første stormøte hadde ikke drikking på agendaen, men vi hadde det dritkult den gangen også.
Vis hele sitatet...
Uten drekking kommer jeg garrantert. Eller, drekking med måte (uten ibux)
¨ja...det møte så jo veldig gøy ut da!
Har du ikke flere bilder? Er jo bare bilder av en som ligger på golvet hele tia..
Så ikke veldig gøy ut!
Vel, jeg glemte kamera. desverre.
edit: vi har jo bildene fra de andre møtene et sted da.
Et lite spørsmål: er du alltid sånn?
kreativ nerd
devotio's Avatar
For å klare opp pinnsvinet, han var helt rett når vi møtte han... hehe... etter hvert ble det bare verre og verre. Jeg gikk ganske tidlig (9-tiden) og da var det ikke noe galt med humøret til Nichotin!

Men det var kjempe gøy, hygglig. Får håpe det blir mange på stormøtet!
HAHA! herregud nicho...! Synn jeg aldri har sett deg sånn i real life. Var morran etter koselig?
Og er det bare meg eller ligger du å ruller rundt en dass?
tror jeg er JÆVLIG glad for at jeg ikke var der jeg ass...
Mahognygolfer
koop's Avatar
Trådstarter
90 0
morran etter var ganske grei, vi var og skulle spise kebab før de hadde åpna(!)