Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 785
http://www.online.no/ti/adsl/forbedret.html her står alt du trenger å vite om dette. PS Tror du kan laste ned så mye du vil nå for at de har kutta ut kvotene
takker for infoen! har alt det der utenom icanal men men!
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Og vi har allerede en tråd om dette:

dette er vel 4 tråden om dette da..
KONGE er det uansett
Nja..jeg ble aldri berørt av det tøset der i grunn :P
Sletta det nå før bindingstiden min gikk ut
Trådstarter
28 2
Jeg har hatt 1 gb pr mnd veldig lenge nå, så det var stort for meg. (Sorry for at jeg la ut dette emnet, er litt ny her så jeg glemte å søke etter det først)
Vi tilgir deg
En sånn gladsak gjør det ikke noe å trippelposte eller no
Da snakket jeg med en telenor arbeider på online chatten, og fikk vite at linjen min blir oppgradert fra 704/128 til 2048/256 i morgen.
ok..gang det svaret med 56, så deler du det på 2 og ganger det med 4 igjen..så har du dagen du får oppgradert ADSLen din :P
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
ok..gang det svaret med 56, så deler du det på 2 og ganger det med 4 igjen..så har du dagen du får oppgradert ADSLen din :P
Vis hele sitatet...
Han som bestillte linja for meg sa at jeg fikk den om en ukes tid. Det tok 3-4 dager...

Men hva er egentlig vitsen med å legge ut slike usaklige poster? Det resulterer kun i flere slike poster, slik som f.eks denne. Men jeg følte bare at jeg måtte si ifra...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
med tanke på at nFF var førstemann ut med denne informasjonen den 19.de februar (en måned før telenors pressekonferanse) så tror jeg at vi kaller denne threaden overflødig.

se de to nyhetene i nyhetsfora for diskusjon