Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 3374
haha..! nice
Den var god, men det er jo med en bitter smak i munnen når man ser den, ettersom de fleste postene her faktisk virker som om de kommer pga. små idioter har lest den der. Håper jeg formulerte meg bra nok til at dere forstod.
ok,bestemte meg for å prøve å skjønne denne sida men får error da jeg trykker på noe. (feks rusmidler)
*ler av erlend fs*
Du tror vel at beskrivelsene av forumene er slik de skal være?
Les godt etter du...
andy_cap's Avatar
Trådstarter
Alle hotlinker til forum avdelingene er nå endret til de rette adressene på nff.

Har endret et par beskrivelser etter tips fra dere, og føyd på et par småting. Gi gjerne flere tips, er åpen for forslag.
Ikke at det er så nøye, men det er fortsatt mye som ikke virker.
Tips: Kansje du kan åpne kilden i notepad og bruke "søk og erstatt" eller hva det nå heter.
Søk etter: hone.no.net/blabla/nff
Erstatt med: www.freakforum.nu

Uansett ikke så nøye, tror ikke noen kommer til å ta denne i bruk. Eller... *Leser litt lenger opp* Jo, kansje noen
andy_cap's Avatar
Trådstarter
CoDEmASTeR: problemet med den teorien der er at det er ingen steder det står hone.no.net/blabla/nff (eller noe liknende) fordi linkene er rettet mot feks member.php?s=&action=getinfo&find=lastposter&forumid=82 og dermed finne web leseren ut at siden det ikke er spesifisert noen server så ligger det vel på denne serveren. Dette hadde funket hvis fila hadde ligget på nff servern, men siden den ikke gjør det er det kun de linkene jeg har personelig endret som funker.

husk også på at jeg lagde ikke denne siden for at det skulle komme flere kiddis på nff. jeg lagde den for å henge ut alle de teite brukerne som har kommet den siste tiden, og kansje lærer de og oppføre seg når de er på dette forumet, og kansje søker før de spørr
Sist endret av andy_cap; 22. mars 2004 kl. 22:47.
ler tilbake, vet det liksom men trodde det var noe mere enn disse forklaringene til de forskjellige forumene, synes ikke dette er noe bra jeg! sorry, men mange andre som synes det da.
jg lkte dnne p0stn, håpr alle de 14tizzen ztikkr til helvtte!

Neida, nice dette her!
hehe! Den var bare kooonge da (er selv fjortiss da)