Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1996
en eller annen, vetafaen hvem, har starta nFF som gruppe på russ.no for alle som er russ i år. jeg synes at hver jævla sjel som er medlem av nFF og russ i år, skal få rumpa si dit (og til min profil selvfølgelig.. miuahahaha).

sånn. litt reklame for russ.no og nff. ikke slakt meg!
Ok, men jeg var russ i fjor
Synes russ.no er utrolig teit selv. Men er nå engang registrert, så kan vel like godt få rumpa mi dit(og til Mias profil selvfølgelig)
det er det som liksom er greia da. nff-gjengen skal eie hele dritten.
mia, problemet er bare at hvem som helst kan joine, desverre.
ja, også kan vi sparke ut de som ikke hører til.
men seriøst, trukke folk som ikke vet hva nFF er gidder å joine ;p

veti kke hvem som har starta den heller, forøvrig. ikke meg.
mesa der nå
devotio startet den.. var bare han som var der når jeg joinet for en del dager siden.
devotio er meg Altså jeg som startet den ja... ville abre se om det var noen som meldte seg inn, og hvor mange som var russ i år fra nff!
La oss løpe som Hitler-Jügend!
Alle i uniform!
Fulle gjennom gatene!

La oss gjøre "flaue" ting!
Mens vi kniser i vei!
Hei hå!
Russen er på vei!

På vei til din hage,
for å drite i din kulegrill.

Om 10 månder er det glemt,
det som skulle huskes,
som festen av dem alle.

Hvor mange høvdinger har
du brukt på russeklær i år?
jaja, følger strømmen som en nikkedukke og melder meg inn, siden alle andre gjør det liksom
Opprinnelig postet av jas

Hvor mange høvdinger har
du brukt på russeklær i år?
Vis hele sitatet...
Får det gratis iom at jeg sitter i styret. me <3 snylting
Ministry of Love
sptz's Avatar
Opprinnelig postet av mia
ja, også kan vi sparke ut de som ikke hører til.
men seriøst, trukke folk som ikke vet hva nFF er gidder å joine ;p

veti kke hvem som har starta den heller, forøvrig. ikke meg.
Vis hele sitatet...
Det hadde jeg gjort, masse kule folk klart jeg hadde villet inn.. joiner så snart jeg får betalt russekorta (er litt på etterskudd ja) må få kundenr før jeg kan registrere meg..
jeg er russ, og jer er madmad cpcp.
men shit, russ er kjipe greier når du er homofil nordlending som egentlig er heterofil.
spet; må ikke betale noe for å få registreringa.. du skal ha fått den på mail. :>
Ministry of Love
sptz's Avatar
jeg oppdaget det mia selv om jeg ikke fikk noen mail så er jeg i værtfall registrert nå.. men har den siden alltid like store problemer? har igrunnen ikke sett stort annet en "Microsoft VBScript runtime error '800a0006' " den tiden jeg har vært registert...
Sist endret av sptz; 13. november 2003 kl. 18:20.
mia
mia's Avatar
Trådstarter
hm, det hender den kræsjer litt av overload, men ikke sånn generelt nei.
Den siten er jo like stabil som to klinkekuler oppå hverandre. Treig er den og
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ser ut som den er vekke nå, fant ihvertfall ikke noen gruppe m navnet nFF eller.no
nFF Marshall
morten's Avatar
Og så kan de endeløse flotte diskusjonene om russ begynne. Ja, vi elsker virkelig russen her på nFF. Slutt med SMS-språk forresten, ellers så får jeg terrorrussen til å angripe deg.
hmm.. mener du at du ikke må kjøpe russeklær for å få russ.no profil.

Jeg fikk ikke kundenummeret før jeg hadde betalt russeklærne.

Hmm jeg finner heller ikke tilbake til nFF gruppen. Jeg var medlem der tidligere, men den sto ikke på listen min lengre, og jeg klarer heller ikke søke den opp.
nFF Marshall
morten's Avatar
Den har nok blitt slettet pga laber interesse. Overraskende nok
huffda. Når jeg var der var det vel en ca. 30 stk og det begynner å bli en stund siden. jaja
kreativ nerd
devotio's Avatar
Det må jo være aktivitet på oppslagstavla, men hva faen skal vi skrive der som vi ikke kan skrive her?

For å melde deg inn på russ.no må man bare sende et bestillingsskjema, man må ikke bestille noe!
nFF Marshall
morten's Avatar
Vel. Jo mindre vi vet om årets russekull, jo bedre for min del
Så dere kan jo holde dere til russediskusjonene der? Flott!
mia
mia's Avatar
Trådstarter
bare steng denne du, morten.. ;>