Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Album
Kill'Em All - 0%
Ride the Lightning 4 9,09%
Master Of Puppets 13 29,55%
And Justice for All 8 18,18%
Metallica(the black album) 13 29,55%
Load - 0%
ReLoad 1 2,27%
Garage Inc. 2 4,55%
S&M 3 6,82%
Stemmegivere: 44. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  19 1333
er det kill'em all, load eller hva,stem frem
Kill 'em All og Master of Puppets er begge store album, men MOP får min stemme. Det gamle trash-Metallica er tøft.
original reprint
xaff's Avatar
Jeg synes alle albumene er greie album, men favoritten er justice for all. (Beste sangen deres er uten tvil To live is to die)
Synest The black album er best jeg
Metallica albumene er i og for seg bra de. Men jeg likte best 'The black album' og Kill 'em All.



Zar0niX
S&M er min favoritt
The Black album og Master Of Puppets er skikkelige klassikere. Men Black Album får nok min stemme. Bedre album skal man lete lenge etter.
Min favoritt er Justice for all. Et av de eldste albumma dems, men dem spillte mer hard metal da. Og jeg må si meg enig med xaff i at "to live is to die" rocker.
original reprint
xaff's Avatar
Jeg synes at Metallica, eller The Black Album om du vil er overvurdert og har fått for mye ros. Tror faktisk at det er det albumet jeg liker minst. Jaja, smak og behag.

SELV OM DERE SOM STEMMER PÅ BLACK ALBUM IKKE EIER SMAK!!!111 d-:

Btw, hadde S&M vært tatt opp i studio så hadde det vært mitt favoritt album også. Live er bare ikke like bra.
Sist endret av xaff; 16. november 2002 kl. 10:55.
Er det ikke lov å stemme på mer enn 1 album :P ?
Stemte glatt black album. Liker, i motsetning til Ana, ikke gamle trash metallica. Stemmen til Hetfield er mye bedre fra Black Album og utover, men da forsvinner jo mye av den musikalske briljansen. Derfor er BA best.. Kun S/M kan hevde seg.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Vrient spørsmål, men det blir vel Master of Puppets for mitt vedkommende...
s&m er jo en samleplate og ikke noe eget album, det blir litt feil og ha med det. Men uansett jeg synes master of puppets er best tett fulgt av kill 'em all og black album
S&M er slettes ingen samleplate, S&M er et live opptak som er utgitt som eget album.

man
bah, det er jo en SAMLING av gamle sanger er det ikke? eller er det kanskje bare splitter nye sanger som aldri har blitt hørt før?
Jo S&M er en samling av gamle sanger, men de er spilt inn ved en senere anledning og sluppet, de er beskyttet av Copyright od div annet

Det er et live-album, og ingen generel samleplate der man har sopt i hop noe for og gi ut( men disc 2 på Garage Inc er en samleplate)

S&M er et eget album BASTA
Jeg har en personlig favoritt,

Jeg har fått brent denne supermet cden

1.Orion
2.Enter sandman
3.For hwom the bell tolls
4.seek and destroy
5.one
6.to live is to die
7.master of puppets.

det er 7 av de beste låtene deres
altså jeg har ikke sagt at det er noe dem har sopt i hop, men man kommer ikke bort ifra at s&m er en samling av gamle sanger og er da samleplate
original reprint
xaff's Avatar
Nei.. Det er et live opptak. En samleplate ville vært hvis de hadde bare brukt de gamle studio opptakene på utvalgte sanger og laget en ny CD med gamle sanger.

Now shut the fuck up asses. :-p
Ja det er helt rett Xaff

Men tilbake til hva som er metallica's beste album

mine favoritter er Ride the lightning og master of puppets, jeg stemte på master of puppets fordi orion drar massivt mer en the call of ktulu