Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 787
hei, kjøpte psp og når jeg startet den var de en hvite prikk på skjermen når skjermen loade et spill hva er dette?
Er det en hvit prikk der hele tiden ? Isåfall har du en pixel feil, dette kan skje på alle psper ( står i manualen ), hvis du kjøpte den på en butikk kan du spørre om å få byttet den ut.
ja den er der hele tiden,
kjøpte den på expert, får jeg en ny en?
En venn av meg kjøpte en psp på expert og hadde 2 pixel feil, han spurte om å få byttet den og det fikk han, stikk og spør du.
Hvis det ikke er lenge siden du kjøpte den kan du vel kreve en ny PSP?
kjøpte den i dag.

takker for svar.
Eventuelt kan du prøve og laste ned en pixel fixer film, eller "massere" den skadde pixelen forsiktig med fingra.
Du får ikke massert pixlene på en psp. Den har en plastfront.
Stikk innom Expert og prøv å bytt. Vær litt vrang om de ikke vil bytte. Så vidt jeg vet har du ikke rett på å bytte på grunnlag av en enkelt død pixel.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av _JokKe_
Eventuelt kan du prøve og laste ned en pixel fixer film, eller "massere" den skadde pixelen forsiktig med fingra.
Vis hele sitatet...
Som frosken sa; Det går ikke. For det andre: Har prøvd det på laptop LCD-skjerm (ikke bare én pixel, men en hel loddrett stripe som er én farge), og dét ble bare verre. Døde pixler er veldig irriterende. Har nå 6 loddrette striper på denne lapopen, har behandlet den pent, men det skjer fortsatt. Heldigvis er det skolens PC

Vil tro du får en ny ja.
Joda.. å bytte denne får han uansett! 30 Dagers Angrerett
Massering funker vel ikke på døde linjer eller døde pixler, er vel gjerne bare pixler som "sitter fast", etter hva jeg har hørt, det vil si at den har en spesiell farge i stedet for svart. Skal gå fint å se forskjell mellom de.
Dog, PSP har plastdeksel foran displayet, som sagt.
dette er en helt hvit prikk som plager noe helt j****,
når jeg kjøpte den så fikk jeg kun med lader og psp ikke no minnebrikke på 32 med er dette normalt?
den kostet 1699 kr.
Du har kjøpt en psp base pack, og jeg mener sony opererer etter en "minimums" regel når det gjelder døde pixler. En hvit derimot beregnes som en som "sitter fast".

Jeg er desverre ikke sikker på hvor mange som er minimumskravet.
Sist endret av catolh; 14. mai 2007 kl. 23:25.
Du må nok bare spørre for å finne det ut, varierer sikkert på hvem du snakker med og hvilken butikk. Du må nok også kjøpe et minnekort siden du kjøpte en base pack, ellers har du ingenting å lagre savegames på ( og som nevnt tidligere hvis du skal kjøre homebrew må du ha et stort minnekort å lagre spill etc på )
har et minnekort på 512 mb som jeg bruker i den.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Sitat av seppolaatle
Joda.. å bytte denne får han uansett! 30 Dagers Angrerett
Vis hele sitatet...
Det kommer an på det... Ikke alle expert butikker som har 30 dagers returrett. Tror dette kun gjelder Bonus. Står i såfall på baksiden av kvitteringen din... Og angreretten brukes i såfall på å heve kjøp, i dette tilfellet blir det reklamasjon på død pixel.. Jeg ville nok ikke gitt deg en ny maskin uten å snakke med Sony først... Men men, du kan ha flaks...