Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 670
Jeg er på leting etter et spill, det er ikke et spesifikk spill, men håpet at noen visste om noen som var noenlunde slik:

Vandre fritt rundt (gjerne slik som GTA)
Ha en del muligheter som skyting, kjøre bil osv... (Fremdeles likt GTA)
Stiller ingen krav til Grafikk bortsett fra at det bør være 3D.
Må være på plattformene PC/Wii
Kan ikke være GTA
I hovedtrekk kun et spill der jeg har muligheten til å leke meg, gjerne i en by, uten å kun spille på baner/oppdrag.
Helst Gratis fra nettet (lovlig)
Sist endret av Leif Motorvei; 14. mai 2007 kl. 21:02.
Vet ikke om noen slike lovelige spill på nette, med spillet du beskriver kan ligne på driver og mafia.
Eneste gratise spillet jeg vet om må være GTA2, som du kan laste ned gratis fra Rockstar sine hjemmesider (ikke 3D) lovelig.
Just Cause er ett bra spill som ligner veldig på GTA. Gigantisk verden og masse kule triks du kan gjøre med fallskjerm og lignende. Man kan kjøre helikoptre, biler og båter på samme måte som GTA. Hvis du bare gjør hovedoppdraget kan spille virke litt lite.

Gudfaren er også ett spill som ligner på GTA bare at handlingen foregår litt tidligere på 19-hundretallet.
Sist endret av zipp; 14. mai 2007 kl. 21:15.
Sitat av diablo
Vet ikke om noen slike lovelige spill på nette, med spillet du beskriver kan ligne på driver og mafia.
Eneste gratise spillet jeg vet om må være GTA2, som du kan laste ned gratis fra Rockstar sine hjemmesider (ikke 3D) lovelig.
Vis hele sitatet...
Det har jeg allerede lastet ned. Men det var en god tanke
Sist endret av Leif Motorvei; 14. mai 2007 kl. 21:18.
Total overdose er ganske rått
maifia, ligner mye på gta, men setting på 20-30 tallet (om jeg ikke tar feil) grei størrelse på byen, men bilene er rævva i begynnelsen, så må følge mission et stykke
Saint's row... Akkurat som GTA bortsett fra at det ikke er det.
Scarface The World Is Yours
Ski for your life
kosepaa's Avatar
True Crime? Driver 3?