Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1214
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Dette er to portretter jeg tok av en kompis i sammenheng med en fotooppgave på skolen. Bildene er tatt hjemme i stua med et Nikon D70. Jeg ikke hadde tilgang på studiolys eller softbox, så måtte jeg nøye meg med spotter og en blits vendt mot taket.

Siden fotografering neppe er min sterkeste side, hadde det vært kult med litt feedback.

(JA, RØYKFOTOGRAFERING ER FORTSATT SKIKKLIG INN!!!)

http://alex.irriterende.org/bilder/rin01.jpg

http://alex.irriterende.org/bilder/rin02.jpg
Ganske kule bilder, men huden hans er litt vel utbrent, evt. for lys. Det er det eneste konstruktive jeg har å si akkurat nå.

Edit: Og prøv dem i svarthvitt.
Sist endret av mongeland; 23. april 2007 kl. 19:49.
Mja, artige konsepter. Men jeg ville ikke ha endret saturationen/metningen så kraftig i skjerfet.
meget kule bilder, men synes huden hans virker for lys i forhold resten av fargekontrastene i bilde.
Nemlig. Du hadde ødelagt skjerfet på det siste bildet.
Digger det siste bildene, men fargene er virkelige fucked up.
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Synes ideen og bildene var ganske så bra, men fargene er litt blasse. DEt kan du rette opp i photoshop.
Helt greie bilder. Du har brukt litt vel hard belsyning, i alle fall på det siste bildet. Hva med indirekte spoter, eventuelt matpapir eller noe lignende for å myke det opp?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hvordan bakgrunn har du brukt for å få det helt sort? Eller har du redigert i ettertid?
hvorfor har han en tråd festet til hånda på det øverste bilde?
Det første bildet var utrolig dritbragenialt. Fiffig utført, likte ikke helt at det blei litt for lyst i ansiktet hans, eller kanskje han bare er bleik?