Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3250
Fikk sånn digitaldekoder fra get i posten i dag (bor i sånn boretslag der alle må ha det). Fikk også med et sånn programkort som må settes inn i boksen for å få tilgang til kanaler osv.
Går det å kopier/lage et sånn kort sånn at jeg kan få andre kanaler som feks 1000 canal+ osv?
Vet at det er mulig å kopiere sånnt kort, men er usikker på om det er mulig å "lage". da må du i så fall ha et programm som du legger inn 2 forskjellige kort på, og "lager" et som inneholder begge kortene sin info. vet ikke om det finnes.
Når dekoderen er fra Get kan du uansett ikke bruke canal-digital kort i den. Btw grattis du greide og bruke ordet "sånn" 5 ganger i setningen din
Putas's Avatar
Trådstarter
Haha tenkte ikke over det

Men vi har jo muligheten til å se canal+ er jo ikke snakk om å bruke canal-digital kort.
Men for å kopiere da trenger jeg en kortkopimaskine (husker ikke helt hva den heter) også goldcard? Og en kompis som abonere på alle kanalen fra før?
Hei

Tenk om det hadde vært så enkelt... nei sorry mac, kan nok ikke sette kortet i en "kopimaskin" slik att du kan legge infoen inn på ett gullkort (goldcard)

Da hadde det ikke vært mangen som abbonerte lenger gitt

mvh D
Putas's Avatar
Trådstarter
Hehe var vel nesten det jeg regnet med ja. Hvis noen vet åssen de gjør det og har testa at det fungerer send meg en pm *hint hint*