Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 636
Heisann.

Har for tiden et litt kinkig problem med en av mine youtube-kontoer.. Problem og problem.., greia er egentlig bare at brukernavnet på denne kontoen er mitt fulle navn. Den gangen jeg skulle registrere nettopp denne kontoen, ga jeg god faen i å registrere med et "normalt youtube-aktig" brukernavn (eks ''thefrog1989ie''). Har ikke gjort noe så dumt hverken før eller senere.

Så... youtubekontoen kommer opp når jeg googler navnet mitt. Det liker jeg svært dårlig, men er også i den situasjonen at jeg har registrert meg med 3-4 kontoer med alle forskjellig passord og br.navn.

Så jeg har ikke tilgang til denne kontoen, har brukernavnet men ikke passord og ikke den Google-mailadressen som er tilknyttet youtubekontoen,


(....) Hva bør jeg gjøre nå? Har prøvd å sende et "skjema" om sletting av konto til Youtube, men skjemaet spør f.eks. om føds.nummer som er forskjellig fra konto til konto, og jeg husker ikke selv hva jeg registrerte det som. -Går det an å gå til Youtube direkte, eller kan jeg på annen måte gjøre kontoen mindre søkbar/tilgjengelig?
Sist endret av Calippus; 6. september 2012 kl. 11:36.