Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1323
Hey hey hey.
Er du DJ??
Driver du å Mixer??
Digger du ; Trance,Techno,Rap og Hip-Hop??

Da er Djz.no noe for deg!!

Det er jeg og en annen fyr som har lagan.

Kom med tilbakemelding da.
Takk for tipset! Tror jeg har sett et klistermerke der det stod djz.no i Kristiansand
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
hirr hirr, cave OG ozon på førsteplass jo ikke dårlig med to nff-medlemmer på toppen av charten
Trådstarter
18 0
Opprinnelig postet av nso
hirr hirr, cave OG ozon på førsteplass jo ikke dårlig med to nff-medlemmer på toppen av charten
Vis hele sitatet...
På Downloaden??
Trådstarter
18 0
Tenkte kanskje dere kunne komme med tilbake melding (feedback) på evt. ting vi bør endre på osv.
vel.

for å begynne et sted..

1. Få dere et nytt forum, vbb/ubb, slik som nFF
2. lag et penere design, et ryddig og greit ett.
3. få inn folk som har peiling, for slik jeg ser det nå er forumet fullt av låt-rippere, folk som skriver totalt unødvendige threader i forumet som f.eks:

-------
tittel: kanskje det er nytt for noen men gammelt for meg
kommentar:
Phasio og Galactique er ganske rå trance!!!!!
-------

syns hele forumet er en stor jævla vits.
pluss at jeg ser det er 3 emner i samme forum der det spørres om hvilken dj folk syns er best.. og i forumet er det 8 emner totalt.

så mitt forslag er å begynne helt fra scratch, for denne siden er og vil aldri bli seriøs så lenge designet er det samme, folkene der er de samme, forumet er føkka, og menyene er forenklede.

selv om det ikke er store dj hangouten her på nff, så holder den 3 ganger så høy standard enn på djz.no for øyeblikket.
hehe, vil du virkelig at jeg skal si hva jeg syns om det?

Javel - det er überfjortis de luxe. Rett og slett latterlig.

Det er allerede flere veldig gode norske klubbwebsites der ute (www.mutek.no, www.plur.no, www.klubbscenen.com, www.partynett.com, www.klubbpatruljen.com, www.progressive.no, www.impedans.tk, www.trommeogbass.com, www.xtracedmotu.net ... vil du se fler?) så jeg har egentlig litt vanskelig for å tro at dere kommer til å lykkes, men for all del - prøv gjerne, men skal dere ha noe håp trenger dere mer og bedre innhold enn dere har nå, og ikke minst litt særpreg, noe dere har som ikke de andre har.
Og mindre skrivefeil...
Det er til tider helt humoristisk...
Jeg mener at siden er helt ok. Men, som atomet sa så finnes det så forbanna mange slike sider ute å går nå for tiden og det skal nermest er mirakel til for at denne skal ta opp kampen med de virkelig store. Lykke til anyway..
Er det djz.no folka som spammer noe inn i helvete på irc? syns å huske jeg sendte en hat-mail til dem en gang.
Trådstarter
18 0
HAALLLÅÅÅÅ

Vi har 313 medlemmer, dj klubben er nok den største med 370 medlemmer, VI er ligger på 2.


Skall vurdere det du skrev Ozon, tro vi får begynne fra Scratch.

Opprinnelig postet av Jallamannen
Er det djz.no folka som spammer noe inn i helvete på irc? syns å huske jeg sendte en hat-mail til dem en gang.
Vis hele sitatet...
Djz.no har ikke en gang eget rom på IRC.

Og Ozon, Hvor finner vi så Vbb eller hva det het?!
Sist endret av vika; 8. november 2002 kl. 10:21.
hehe, så du syns dj-klubben er en bra sak å måle seg mot...?
Opprinnelig postet av nso
hirr hirr, cave OG ozon på førsteplass jo ikke dårlig med to nff-medlemmer på toppen av charten
Vis hele sitatet...
det er vel mer flaut enn positivt.. hehe :P
...men cave ble visst litt overraska over den mixen, siden han ikke hadde hørt noe om den...?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
korrekt
▼ ... noen uker senere ... ▼
uhm?

cave visste jeg hadde remixa native hymn lenge før jeg putta den på djz.no.

cave var den første som fikk høre remixen.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
ozon: HEEEEI
du har sikkert rett, menne.. når jeg var borte hos cave og vi logga inn på djz.no for å peke og le, så var han oppriktig forbauset når han så det
heheh, han spillte bare for å dekke over *FAEN OZON! FAEN!* :P

jeg sa ikkeno til cave om at jeg la remixen på djz.no, så kanskje ikke så rart han ble overrasket.