Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 11251
Hva gjør man hvis det er ett åpent nettverk? fks. en kafe
Sitat av dead_rat6 Vis innlegg
Kjør det gjennom en proxy.
Vis hele sitatet...
Én? Når du først er i gang, bruker du heller 7. Så kan du påberope deg dette i samme slengen..
Sist endret av Realist1; 17. desember 2011 kl. 11:00.
Sitat av t_ben Vis innlegg
Kan du vise meg hvordan du sniffer passord til de som er på samme nett som deg med Wireshark eller Cain & Abel ?
Vis hele sitatet...
Logg på nettverket, start wireshark. Får du ikke opp andres trafikk iverksetter du ARP-spoofing..
Sitat av Rejolo Vis innlegg
Logg på nettverket, start wireshark. Får du ikke opp andres trafikk iverksetter du ARP-spoofing..
Vis hele sitatet...
Tror mere han tenkte på det med hvem "packet"'s han skulle velge osv
Sitat av TobNor Vis innlegg
Tror mere han tenkte på det med hvem "packet"'s han skulle velge osv
Vis hele sitatet...
Ja. Jeg ser på de svarte pakkene. Når jeg tester å logge inn på f.eks facebook.com så kommer det ikke noe av det jeg har skrivd opp.
Trenger en mere grundig forklaring.
Hei!

Interisserer meg veldig for hacking/cracking og det meste innen it, prøve å bruke Firesheep hjemme men det ser ikke ut som om den klarer å fange opp packets fra facebook. Er det noen som vet om noen andre programmer jeg kan bruke? Prøvde å laste ned Wireshark men når jeg åpner det hopper den bare opp og ned et par ganger på docken før den lukker seg (Er på mac btw).

Skal ikke bruke det til mer en en liten uskyldig facerape :-)
Jeg får ikke til og sende anonyme mail.

1. Jeg har tilgjenglig gjort telnet på pc'en min.
2. Startet CMD og skrevet inn; telnet mail.telenor.no 25.
3. Men nå kommer det bare opp at den ikke kan åpne en tilkobling til vert, på port 25.

Hvilken port er det jeg skal bruke?
Hacking dreier seg ikke om å kunne følge detaljerte veiledninger. Skal du virkelig lære deg hacking må du lære så mye du kan om systemene og hvordan de fungerer.
[quote=Saint123;2377397]
Sitat av Amatøren Vis innlegg

Kanskje det er en kvinne som har kjønnsoperert seg til en mann, dermed tror du dette er en mann, og ikke så rart denne "Mannen" er inne på Kvinneguiden.no.

*1.000 innlegg*
Vis hele sitatet...
Tja, da har hun/han ihvertfall gjort en grundig jobb::
Guess what?

Selveste Mr.lov & orden, (ja, JEG) fikk til å bruke dette Cain & Abel-programmet på nettverket mitt! Jeg kan se hva andre surfer på på internett.
Skummelt..... men samtidig veldig lærerikt.

Hilsen data-ikke-kyndig.
Artig at du ikke nevnte packet sniffing og arp poisoning, det er den absolutt letteste måten å få tak i passord på lan.
Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
Guess what?

Selveste Mr.lov & orden, (ja, JEG) fikk til å bruke dette Cain & Abel-programmet på nettverket mitt! Jeg kan se hva andre surfer på på internett.
Skummelt..... men samtidig veldig lærerikt.

Hilsen data-ikke-kyndig.
Vis hele sitatet...
Da går det vel ikke lenge før du blir bitt av basillen..
Kjøper deg et sterkere nettverkskort og sjekker hva som skjer på de usikrede nettene i nabolaget..
Før du skal lære noen å "hacke", så burde du vel først lære deg hva ordet og forskjellen på hacking og cracking er.
Sitat av Amatøren Vis innlegg
Da går det vel ikke lenge før du blir bitt av basillen..
Kjøper deg et sterkere nettverkskort og sjekker hva som skjer på de usikrede nettene i nabolaget..
Vis hele sitatet...
Haha nei. Slike "ting" har aldri vært min greie.

Men festlig å se at det ikke skal mye greiene til for å lage baluba her i verden!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har lasta ned Droidsheep på telefonen min. Men forstår ikke hva jeg kan gjøre med programmet. Noen tips til en unggutt som har 0% peiling på hacking, men som vil begynne og hacke?
Sitat av PotHead Vis innlegg
Jeg har lasta ned Droidsheep på telefonen min. Men forstår ikke hva jeg kan gjøre med programmet. Noen tips til en unggutt som har 0% peiling på hacking, men som vil begynne og hacke?
Vis hele sitatet...
"Hack to learn, how learn to hack". Det er et godt stikkord. Skal du være en god hacket er det generell nyskjerighet rundt hvordan en datamaskin fungerer som er det viktige. Sett ned deg å lær deg hvordan operativsystemer og programmer fungerer. Prøv å lær deg litt enkel programmering og bygg deg opp en god data-kompetanse. Etterhvert som man lærer mer og mer kan man f.eks. se på hvordan programmet fungerer direkte (hvordan ting blir lagret i minnet, ting som stack og heap). Forstå hvordan man med overflows kan påvirke control-flow.

Etterhvert kan man f.eks. sette seg ned å prøve å forstå ordentlig hvordan et OS fungerer (kanskje prøve å skrive et lite eget ett), og prøve å forstå hvordan ulike deler som f.eks. nettverk fungerer, og andre protokoller. Så fort man vet hvordan ting fungerer er det mye lettere å lære og å finne ut av hvordan man kan utnytte tingene til sin fordel for å lure programmer til å gjøre det du vil.
Sitat av PotHead Vis innlegg
Jeg har lasta ned Droidsheep på telefonen min. Men forstår ikke hva jeg kan gjøre med programmet. Noen tips til en unggutt som har 0% peiling på hacking, men som vil begynne og hacke?
Vis hele sitatet...
Regner med at du ikke har rootet mobilen?
Hvordan mobil har du?
Sist endret av ImsdalFlaske; 26. desember 2011 kl. 00:35.
Sitat av TobNor Vis innlegg
Regner med at du ikke har rootet mobilen?
Hvordan mobil har du?
Vis hele sitatet...
Jeg har HTC Gratia. Men nei, har ikke rootet mobilen. Er det noen som helst ting jeg kan gjøre uten og roote mobilen min?
For å bruke droidsheep må du ha rootet telefonen for at det skal fungere.
Hvordan du rooter akkurat din telefon kan du finne ut av ved å søke på modellen + samt root på google, eller eventuelt kan du sjekke ut XDA forumet.
Nei, alle programmene jeg vet om må du ha rootet.
Dette er en vanskelig men eneste kjente metoden.
▼ ... noen uker senere ... ▼
La oss si at jeg hypotetisk sett har hijacka en facebook session. Finnes det en måte/script/program som gjør det mulig og laste ned alle "facebook messages" ? Litt slitsomt og gå igjennom hver eneste samtale og kopiere/paste.
På Facebook har du jo en mulighet til å laste ned en kopi av dine Facebook-data (les: bilder, videoer, vegginnlegg, meldinger osv.)
Sitat av s1gh Vis innlegg
På Facebook har du jo en mulighet til å laste ned en kopi av dine Facebook-data (les: bilder, videoer, vegginnlegg, meldinger osv.)
Vis hele sitatet...
Ja. Jeg er klar over at facebook tillater dette. Men hjelper fint lite siden jeg angivelig har hijacka, og derfor ikke har passordet :-)