Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2142
Jeg leter etter en enkel keylogger for windows, ser at det er eldre tråder her om temaet. Håper noen har noe nyere forslag om loggere som ikke krever registrering eller betaling på noen måte.. helst med mulighet for å send log på epost.
Ardamax har de mulighetene tror jeg
Google Ardamax Keylogger.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan ikke keyloggere hacke DEG også o.O ?
Sitat av Oatre Vis innlegg
Kan ikke keyloggere hacke DEG også o.O ?
Vis hele sitatet...
Det kommer an på om du laster ned k-logger med spyware, derfor les alltid om produktet.
Jeg ville aldri lasted ned en keylogger da sjansen for at du blir logget er ganske stor. Sett deg heller litt mer inn i det og finn en tutorial på hvordan du lager en selv
Overskuddsmateriell
Jeg har brukt Pal PC Spy tidligere.

Jeg tør ikke garantere den funker på Win7 / Vista da jeg ikke har testet den der.
Ser min verson er fra 2004 så er litt gammel.

Har fullverson liggende på skrivebordet om du vil jeg skal sende den til deg.
kan ganske enkelt lage en som er vanskeligere å finne av antivirus i og med at den er unik. søk på youtube.

glemte å si dette, men Ardamax Keylogger er en utrolig bra keylogger, MEN last ned "silent" versjonen, standarden advarer den personen som får keyloggeren før den blir instalert.
Har da selv lurt på dette, da jeg trenger den kun til meg selv, vil at den kunne være ''hidden'' slik at de som er på pcen min må trykke f.eks ctrl +v+s for og åpne denne, da jeg har en del folk som logger inn og ut av div ting på pcen. Helst med egen ''mappe'' for Passord. sry for rotete innlegg men
Sitat av SvampebobFTW Vis innlegg
Har da selv lurt på dette, da jeg trenger den kun til meg selv, vil at den kunne være ''hidden'' slik at de som er på pcen min må trykke f.eks ctrl +v+s for og åpne denne, da jeg har en del folk som logger inn og ut av div ting på pcen. Helst med egen ''mappe'' for Passord. sry for rotete innlegg men
Vis hele sitatet...
Da fungerer Ardamax strålende.
Sist endret av jonastheman; 4. januar 2012 kl. 00:35. Grunn: Punktum hører jo med.
Problemet med Ardamax er at det ikke er en egen mappe for Passord, så jeg vet ikke hva som er passord å ikke

Har et problem til med Ardamax,,,,
prøver og få til levering ,,, Innstilingene er som følger
Send til
BRukernavn og passord er da rett
SMTP tjener: smtp.live.com
port : 587
Sikkerhet:SSL
Feilkode klarte ikke sende melding
SSL problemer, help?
Jonastheman, er det kun en prøveordning, fikk akuratt beskjed om at jeg hadde 3 dager igjen bare Hva skjer når dagene er ferdi?
Hvordan ville du gått frem for å få dette installert på en PC du ikke har fysisk tilgang til? Si at eieren av denne pcn har helt average data kunnskaper og ingen spesiell "ekstra beskyttelse". Tenker selv at det er to løsninger, hacke seg inn på pcn å legge den inn manuelt, eller å sende den og håpe at personen ikke blir mistenksom, noe som er høyst usannsynlig om det er en .exe fil, eller en fil som rett og slett ikke gjør en dritt annet enn å legge seg i bakgrunnen :P

Har hørt snakk om at det på et eller annet vis skal være mulig å legge keyloggeren til et bilde eller en videofil, slik at man kunne f,eks sendt et bilde til noen, og keyloggern hadde kjørt så lenge bildet befant seg på harddisken. Tanker??
http://www.rafayhackingarticles.net/...ftware_07.html
There u go Robz1, dog koster litt Tror du skal ha rå til det
Takker Svamp Leste meg litt opp om programmet, der stod det b.la dette:

Deploy Module
To deploy the module you can attach the exe file to many regular email services and send to the remote PC. Your child or employee will need to run the module in order for the software to install. It is not our responsibility to get the remote user to execute the module.

Modules can be dropped into a Word, Wordpad or Works document, or even a ZIP file. When the module is executed it will not display anything on the screen if you chose the "Do Not Alert User" option during module creation.
Vis hele sitatet...
hvorav det mest interessange var: Your child or employee will need to run the module in order for the software to install. (kreves det da at de laster ned .exe fila og kjører den?)
"Modules can be dropped into a Word, Wordpad or Works document, or even a ZIP file."

Føler meg litt blond i dette øyeblikket, men forstod jeg det da rett at man kan legge det i en word fil, og deretter er det bare for offeret å åpne den? :P En annen ting, må det sendes via email? Mine kjenninger sender sjeldent slikt :P
Sitat av robz1 Vis innlegg
Takker Svamp Leste meg litt opp om programmet, der stod det b.la dette:



hvorav det mest interessange var: Your child or employee will need to run the module in order for the software to install. (kreves det da at de laster ned .exe fila og kjører den?)
"Modules can be dropped into a Word, Wordpad or Works document, or even a ZIP file."

Føler meg litt blond i dette øyeblikket, men forstod jeg det da rett at man kan legge det i en word fil, og deretter er det bare for offeret å åpne den? :P En annen ting, må det sendes via email? Mine kjenninger sender sjeldent slikt :P
Vis hele sitatet...
Ja, .exe filen må kjøres av han du vil logge. For å kunne legge denne filen inn i andre filtyper trenger du en crypter eller binder. Nei, du må ikke sende den via email, samme hvordan du får keyloggeren over til offerets pc, her er det fantasien og kreativiteten som setter grenser.

Og for all del folkens, ikke bruk ftp servere som kan knyttes mot dere, ikke ha direkte link mot din egen pc. Tenk på sikkerhet! Det er ikke spesielt vanskelig å finne ut hvor en keylogger sender informasjon!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ville vært SVÆRT skeptisk til en random keylogger du fant på nettet, jeg ville ikke stolt på den filen.

Du registrerte deg for å dele denne? Vil ikke ta forhastete konklusjoner, men du prøver ikke å keylogge noen?
Sitat av SvampebobFTW Vis innlegg
Jonastheman, er det kun en prøveordning, fikk akuratt beskjed om at jeg hadde 3 dager igjen bare Hva skjer når dagene er ferdi?
Vis hele sitatet...
SERIAL KEY :
==========

Name: Luiz Ricardo P Oliveira
serial: 3F1A-54F8-032C
Sitat av jonastheman Vis innlegg
SERIAL KEY :
==========

Name: Luiz Ricardo P Oliveira
serial: 3F1A-54F8-032C
Vis hele sitatet...
Det funker vel bare om du har en crack?
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Det funker vel bare om du har en crack?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg lastet ned free versjonen, og brukte denne. Funka fint det