Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 641
heisann.

jeg har prøvd nå og hacke meg inn på naboens nett, jeg har fått wpa handshake men når jeg kjører aircrack-ng så får jeg opp meldigen Passphrase not in ditctionary selvom jeg har prøvd 4 ordlister.

Er det noen spesiele ordlister som inneholder passord fra telenor ruterern, Essid er Telenor2570ses. Er det noen gode ordlister som har passord fra telenor ruterene eller er veldig gode ?
Telenor2570ses er mest sannsynlig et p-2812 vdsl modem , den har default keys som er på 13 små bokstaver.
Du vil nok ikke finne noe passord list den vil ligge i,
eneste måten er teste alle muligheter, som i gjen vil si det er så mange muligher som det her
2 481 152 873 203 736 576
beste skjerm kort til nå er 6990 som klarer ca 150 000 i sek, hvis du lar den gå i 1år har du bare test:
4 730 400 000 000 wpa nøkler.
omregnet i år blir det : 524 512 år.
Du kan jo teste online crack'er men tviler.
ahh lykke til. mekke passordlister, downloade passordlister. har endelig fått en ok samling sjøl, men finner ikke det koden som jeg vil ha =)

knekte husverten sitt passord, etter noen runder med meg selv fikk jeg han til og bytte passord som ikke er "ordbok" og samtidig fixe router passord som ikke er wifi passord eller "ordbok" passord. tok det heldigvis på en fin måte.

eneste kode som jeg faktisk har knekket, var nok ett lite rush of klare det =)
Trådstarter
så det vil si at jeg egentlig bare kan glemme og prøve og finne det passordet ?
Som siste desperat forsøk vile jeg poste alle sammen på online wpa cracker :
http://freak.no/forum/showthread.php?t=208774 funker det ikke så har du ikke tapt noe penger.
(husk: fleste online crack er gratis hvis ikke key er finnet)
Trådstarter
skal titte litt påd et imorgen, takk for hjelpen @ontheroad