Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1378
Håper noen kan hjelpe meg!!

På min ny innkjøpte HTC one X får jeg omtrent hver dag en blå eller grønn stjerne øverst i venstre hjørne... Når jeg da "drar ned" denne stjernen og trykker på teksten som kommer, blir jeg sendt til en nettside... Som da viser seg å være ett el annet spill jeg kan være med på... Har IKKE mld meg på noen verdens ting. Så hvorfor kommer den stjernen??? Og hvordan stopper jeg dette?? Hjeeeeelp!!!
Navn på spillet? Skjermbilde osv, veldig lite å gå etter
Du har helt sikkert lastet ned en app som reklamerer oppe i "aktivtetslinjen".
Finn ut hvilken app det er og uinstaller, det bør fikse det
Apps/spill som du laster ned på mobilen kan reklamere på denne måten. Utrolig irriterende, men kan bli fikset ved å enten installere ad block (krever root), eller finne spillet som lager den reklamen og fjern spillet.
Sitat av Exlr8 Vis innlegg
Navn på spillet? Skjermbilde osv, veldig lite å gå etter
Vis hele sitatet...
Har vært forskjellig spill og andre typer reklame.. I dag var det ett spill som het myquizwin eller noe i den duren....

Sitat av STAbana Vis innlegg
Du har helt sikkert lastet ned en app som reklamerer oppe i "aktivtetslinjen".
Finn ut hvilken app det er og uinstaller, det bør fikse det
Vis hele sitatet...
Stemmer at det er i aktivitetslinjen ja... Er det noen enkel måte å finne hvem app det er?? Eller må jeg bare avinstallere alt??? Koster denne type reklame meg noe tro??
Sitat av fastkjørt Vis innlegg
Har vært forskjellig spill og andre typer reklame.. I dag var det ett spill som het myquizwin eller noe i den duren....
Vis hele sitatet...
Det kan fortsatt være ett spill som lager reklamen, men den sender deg til flere steder.
På min telefon (Samsung Note 4.1.2) så kan du holde inne reklamen, velge appinfo i boksen som kommer opp, og unchecke "Vis Varsler", så forsvinner alt.

Vet ikke om det funker på andre telefoner..
Sjekk appene du blir sendt til. Se hvem som har utviklet appen, og finn alle appene du har lastet ned fra de samme utviklerne. Slett de. Jeg tror det er mest logisk
Som Hermzz sier, bør du sjekke hvem som er utvikleren til de appene du blir sendt til, let opp på telefonen hvilken app som kan gjøre at du får reklame, det er som oftest ikke så vanskelig. Deretter kan du nok bare slette den appen, om du ikke trenger den.
Sitat av Intet_Inside Vis innlegg
På min telefon (Samsung Note 4.1.2) så kan du holde inne reklamen, velge appinfo i boksen som kommer opp, og unchecke "Vis Varsler", så forsvinner alt.

Vet ikke om det funker på andre telefoner..
Vis hele sitatet...
Det stemmer bra det. Har kunnet gjøre det på alle mine Android-enheter. Dette er nok desidert den beste løsningen, siden veldig mange apper har begynt med denne formen for reklamering.
Sist endret av Fuzzybossen; 2. april 2013 kl. 09:38.