Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 865
Hei!

Pcen min var helt fin i forrigårs, skrudde den helt av og resite på jobb. Men når jeg kom hjem i dag så er det null tegn til liv. Ikke lyser pæra på hovedkortet heller....

Hvordan vet jeg om eventuelt det er strømforsyningen eller hovedkortet som har ryket? :/
Muligens dumt, men har du sjekket at alt av kabler er koblet skikkelig i, samt switchen på psu er satt riktig?
Trådstarter
73 3
Sitat av fatfro Vis innlegg
Muligens dumt, men har du sjekket at alt av kabler er koblet skikkelig i, samt switchen på psu er satt riktig?
Vis hele sitatet...

http://www.youtube.com/watch?v=bdP_qAp3dt4 har gjort dette og da startet srømforsynigen, så det er vell hovedkortet?
Learning by doing
Undef's Avatar
sjekk BIOS batteri, ta ut og inn RAM (prøv hver brikke for seg) ta ut unødvendige ting.
Sjekk at alle strøm kablene fra psuen sitter godt i hovedkortet. Sjekk også at ledningen som styre av/på switchen ikke har løsnet. Har selv opplevd det et par ganger.