Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 754
Lurer på om noen kan annbefale meg et wlan kort som støtter pakke injeksjon?, gjerne som jeg får kjøpt på spaceworld eller andre butikker som ligger i oslo. gjerne med ekstern antenne
Du må nok bestille på nettet.
http://www.data-alliance.net/-strse-...rbo/Detail.bok

Billigere er det også.
så lenge chipset er atheros har du normalt en winner kort.
hvis du har mulig het og bruker minipci eller pci er det ofte bedre support enn i eks usb.

NB:husk det er ofte flere versjone pr kort, selv om model nr er samme. dem kan ha forsjelige chipset, ofte makrer med eks : V3 = versjon 3
liker bass
Trådstarter
har intel wlan i laptoppen så det funker ikke så bra ^^ tilltak å bestille fra nett :P vil ha wlan her i morra :P ingen som vet om et sted i oslo jeg kan kjøpe et kort som støtter dette?
Sitat av skepsis Vis innlegg
har intel wlan i laptoppen så det funker ikke så bra ^^ tilltak å bestille fra nett :P vil ha wlan her i morra :P ingen som vet om et sted i oslo jeg kan kjøpe et kort som støtter dette?
Vis hele sitatet...
Jeg er skeptisk til at du finner noe da det sikkert ikke er lagdt support i det du får kjøpt til og gjøre dette. så du må nok bestille fra nett, er ikke det masse isikra nett i oslo?
liker bass
Trådstarter
er masse nett her men alle har sikring :P

edit: altså her hjemme hos meg
Sist endret av skepsis; 18. juni 2009 kl. 22:53.
Tror nok ikke du finner noen med antanneutgang i butikk.
Men har du flaks kan det hende Datakjeden har noen Edimax EW-7318USg igjen.