Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4388
Jeg ble stoppet ute sist helg og snakket med politiet, er ikke sikker på om jeg har oppført meg dårlig eller muligens begått et mindre lovbrudd som offentlig urinering, eller om jeg rett og slett bare var overstadig beruset.

Saken er den at jeg venter på å starte med samfunnstraff, og er i grunn ganske stresset... har jeg noe å tape på å ringe politiet å forhøre meg om hva jeg eventuellt har gjort? Eller burde jeg vente til jeg heller hører noe fra dem?
Vent til du hører noe fra dem er mitt råd.
Hadde du gjort noe galt hadde du vist det, og sjansen er stor for at du som veldig overstadig (med blackout) da hadde blitt tatt inn på stasjonen og måtte overnattet der.


Ta det med knusende ro, er ikke mer du kan gjøre med saken og hvis du ringer beviser du bare for dem at du var på bærtur.
Ok, takk for respons! Jeg tror det gikk greit for seg, men man vet aldri. Skal helt klart ikke ta så lett på en bytur igjen, hvor lenge må jeg være på ekstra vakt, om jeg kan si det sånn? Etter jeg har "sonet" ferdig straffen på litt over 60 timer med samfunnstraff? 2år ish?
Om du ikke gjorde noe galt den kvelden, kan ikke politiet hente deg inn heller. Hva er det du er så redd for? Noe dårlig oppførsel på byen har vel den beste karen hatt!

Vanlig prosedyre på liten straff er to år prøvetid.
Sist endret av $pliffeN; 8. oktober 2016 kl. 03:49.
Trådstarter
4 0
Er nettopp dette, at jeg er usikker på om jeg ble "baias" eller hva jeg kan si, pleier som regel å bli ganske dritings å oppføre meg bra, men er de få gangene jeg kan bli utagerende og små-hissig, men ikke den voldelige typen. Fikk samfunnstraff på grunn av trusler(selvsagt i fylla) Og selvom jeg ikke nødvendigvis mener det jeg sier kan folk oppfatte meg som truende.

Så jeg håper virkelig jeg bare vimsa rundt og i verstefall bare sjangla rundt som jeg pleier, prøvde å komme meg inn på et utested for å gå på do, og stod en stund å diskuterte med dørvakten. Har veldig lite lyst til å bli satt inn selvom det kanskje bare blir ett par uker, og følelsen av å være usikker på hva som vil skje er slitsom.

Så om jeg ikke hører noe om en 3-4 uker så kan jeg kanskje konkludere med at ingen skade er skjedd?
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Sitat av simen887 Vis innlegg
Jeg ble stoppet ute sist helg og snakket med politiet, er ikke sikker på om jeg har oppført meg dårlig eller muligens begått et mindre lovbrudd som offentlig urinering, eller om jeg rett og slett bare var overstadig beruset.

Saken er den at jeg venter på å starte med samfunnstraff, og er i grunn ganske stresset... har jeg noe å tape på å ringe politiet å forhøre meg om hva jeg eventuellt har gjort? Eller burde jeg vente til jeg heller hører noe fra dem?
Vis hele sitatet...
ALDRI! Uansett hva slags sammenheng, må du ALDRI minne Politiet på at det er noe, kan være noe, eller at de har glemt noe. Om de har glemt deg, eller lagt deg i en skuff og du på et vis har havna nederst i bunken og etterforskeren har blitt sykemeldt, må du ta dette som et tegn fra oven.