Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1076
Hello

Når man er ute og kjeder seg, så tar man jo ofte frem ipoden sin. Det er flere trådløse nettverk innenfor rekkeviddet, men alle er passordbeskyttet.

Mitt spørsmål til dere er, hvordan kan jeg skaffe nettverksnøkkelen fra ipoden? Og evt hvor lang tid ville en slik prosses ta?

På forhånd takk

Teknikk
Tror ikke det går ann på grunn av begrensninger i ipodens wifi.
Teknikk's Avatar
Trådstarter
Helt sikker på det?
spør om det er wpa/wep , wep skal kune la seg ordne så lenge du får aircrack-ng inn på den.

http://www.youtube.com/watch?v=4R69KLYC7bg NB: det er knekke etter du har cap filene.

KONKLUSJON JA DET GÅR.
Sist endret av ranvik; 21. juni 2009 kl. 18:02.
Teknikk's Avatar
Trådstarter
Jeg så på filmen du linket til, men den viser bare hvordan jeg bruker det. ikke hvordan jeg får aircrack inn på ipoden
hvis du google litt så funner du guide.

http://lmgtfy.com/?q=aircrack-ng+ipod+touch+install
Teknikk's Avatar
Trådstarter
Nå har jeg snust rundt, men finner ingen aircrack-ng downloads for ipod touch:-(
kort forklart etter og googla litt fant jeg allt svarer, først må du innstaler jalebrake så du kan kjøre hva du vil.
så må du installer aircrack-ng er en "beta" port ute.

folk slitter veldig med og få wifi kort i monitore mode. injeksjon funker 100% ikke.

her er hva enn annen sier (sitat fra side):
1.ipod/iphones card do not support monitor-mode neither do thy supporm injection-mode
2.processor power will be too less to have the captured IVs cracked
3.battery-power will never be enough to capture enough packets
alt det hans skriver her stemmer ikke men , men vil si du må jobbe ganske mye for og få det til , vil tippe det er enklere og dra opp en laptop med atheros chipset.