Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1031
skulle gjerne vist en måte å få alle passordene på skole nettet, men jeg her prøvd lophcrack , men jeg får ikke lastet det ned uansett om jeg bruker proxy side
vel, skolen din bruker sikkert et domene? og da sikkert microsoft active directory, er ikke så lett å hacke den gitt :P
Du må første skaffe noen hash tabel FØR du kan bruke lophcrack. Ellers vil du bare få lokalt tilgang til din pc. da kan du og bruk eks : saminside for og hente ut nthash/lmhash.
Bruk denne video-guiden, den viser hele prosessen med å cracke et windows vista passord step by step: Auditing Windows Vista Passwords With Ophcrack And Cain (Hacking Illustrated Series InfoSec Tutorial Videos).

Det er alt du trenger, finito.

[/thread]
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ser jo ut som han prøver å få tak i alle domenelogin passordene på skolen... da funker det ikke å bruke ophcrack, da denne cracker passord lokalt på pcen.. (tar jeg feil?)
Sitat av fetter Vis innlegg
Ser jo ut som han prøver å få tak i alle domenelogin passordene på skolen... da funker det ikke å bruke ophcrack, da denne cracker passord lokalt på pcen.. (tar jeg feil?)
Vis hele sitatet...
Ja, det er riktig Funker ikke å bruke ophcrack for å få tak i passord fra domene.

Eneste måten å få tak i alle passord på skolenettet er rett og slett å hacke domeneserveren (som er relativt veldig vanskelig).