Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 587
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenker og ta 100mg tramadol etter en knips, vet at tramadol påvirker serotonin. Er det noen som har erfaring med dette?
Gidder ikke serotonin syndrom igjen
Her skal det pushes så langt det lar seg gjøre, merker jeg. Jeg vil fraråde deg å bruke et rusmiddel for å fjerne eventuelle bivirkninger fra et annet rusmiddel. Brått havner du i en stygg loop/sirkel.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
du gidder ikke serotonergt syndrom igjen nei, hvem skulle tro det? Det jeg reagerer meg på er hvorfor du i det heletatt gidder å risikere noe for s-syndrom på bare 100mg med tramadol? Hva er poenget her, hva får du ut av en sånn dose uansett?

Sikkert en del uvitende som ved et uhell har erfaringen ja, at de kanskje ikke kunne tenke seg at noen smertestillende og mdma skapte en farlig interaksjon, for det kan det gjøre.

Sånne posts som dette undrer jeg over, virker som "ts" på en måte har kommet til en konklusjon før spørsmålet er spurt, skal ikke anklage deg for å trolle, men hvis du gjennomfører, la det gå en stund i det minste. Ikke ta dem sammen