Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 653
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Må bli ren... har benzo og cannabis i systemet som jeg må bli kvitt raskest mulig, men det haster ikke veldig. To til tre uker MÅ jeg være 100% clean for urinprøve. Vet noen om noe som virker detokserende som man kan bestille?
Gjerne kom med erfaringer, råd og link, hadde satt utrolig stor pris på det!

Fant denne, noen som har testa og vet om det funker? https://www.life.no/produkter/vektko...e-pasjonsfrukt
Du spør etter detox som fungerer, dessverre finnes det ikke. Hvis du ser bortifra enkelte legemidler mot enkelte toksiner. Ett eksempel er kelatterapi mot tungmetallforgiftning, noe som kun blir brukt hvis det er høyst nødvendig. Da kelatterapi er ganske toksisk, og letter hardt på levra ++ organer. Ellers når noe lover detox, så er det okseavføring! Det eneste du får gjort, aer å ta tiden til hjelp, og la levra og nyrene gjøre jobben sin.
Spis sunt og drikk vann...
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Trudde det var noe greier som funket altså. Men husker ikke hva. Men det er visst noe man kan drikke for å bli fortere clean. F**** at jæ ikke husker det da. Men har ikke røyka mye bare to-tre dager med kanskje et halvt gram hver av de dagene, og 2-3 rivotril i løpet av en uke. Vil tru det er ute innen 2-3 uker vel?
5 halveringstider er et greit utgangspunkt hvis det er blodprøver. Dobbelt(?) så lenge hvis det er urinprøver. Det er en tommelfinger regel jeg bruker, men den har nok endel avvik.