Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 996
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Klonazepam
diazepam
og Alprazolam

Takk for svar
diazepam varer lengre, alprazolam starter fortere. Selve effekten har jeg problemer å skille mellom, men jeg prøver å bruke de terapautisk, ikke for å bli fucked up. Prøver "rusen" i seg selv er ikke så kul egentlig. Sammenlignet med psykedelia og\eller dissosiativer så er det ikke noe mindblowing eller givende på noen måte hvis du ikke bruker det til å gjøre ting du er redd for(slik de er ment).
Hvis du ikke spiser mange, stikker ut og finner på noe\driter deg ut. Hvem vet, var det en drøm? Vi var hvor?? Hvorfor er det bare to piller igjen og hvorfor har jeg to tusen soundcloud subscribers og en tatovering i ansiktet.
Sist endret av Bothrops; 25. desember 2018 kl. 03:43.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg er stiv og ekkel i kroppen, så tar jeg diazepam fremfor alprazolam, du kan lese om hvert enkelt benzo og hvilken undergruppe de tilhører. Noen er hypnotiske, noen er anti-convulsants, anxiolytic og så videre. Noen sier det er dumt eller ikke vits å blande- det er bare tull(men det er vell bare tull å drive med benzoer for folk flest allikevel).

La oss ta diazepam for exempel. Om du blander dette med sobril, så vil det bli som diazepam, bare at siden du kombinerer det med oxazepam, (som også er en aktiv metabolitt fra diazepam) vil det gjøre noen av de typiske effektene mer fremtreden enn de du vanligvis får, mens det ellers vil være som før. Husker ikke lenger helt hva som er bra, men liker Xanax best, og med mindre det er opiater i bildet, så vil jeg også ta en benzo som funker godt på kroppen slik som rivotril eller diazepam, mens hoveddelen av blandingen består av xanax.