Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1936
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har søkt mye rundt på nettet som fks google bilder uten å finne, noen her som vet om man kan få glass på 60stk? Synes å ha sett/hørt det før, men synes også det er rart at det bare kommer opp bilder på google av 30/100/150stk glass.
I noen land ja.

Men når det kommer til rivotril rører jeg ikke det så sant de ikke kommer ut av blister eller jeg personlig kjenner person med resept på glass.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så hvis jeg kjøper et glass på gata i oslo så er det enten 30stk eller 100?
Har ikke sjekket status på glass i Oslo i år så har ikke sett 30x glass, en som sagt: de finnes på verdens basis så kan fort dukke opp.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøper du i Oslo er det 100 stk/glass, har aldri vært borti 30 stk glass der
I norge finnes bare 100 på glass i 2mg styrke
Og 150 på glass i 0.5mg styrke etter ett søk på felleskatalogen. Er det andre mengder så er di nok utenlandske da
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Viking85 Vis innlegg
I noen land ja.

Men når det kommer til rivotril rører jeg ikke det så sant de ikke kommer ut av blister eller jeg personlig kjenner person med resept på glass.
Vis hele sitatet...
Kan du si hvorfor? Kan det være direkte farlig å ta dem i moderate doser hvis de ikke er fra apotek? Fikk tak i et halvt glass med rivo på gata, vet de ikke er fra apotek, fant bilde på google med apotek rivo og fake rivo, og de jeg hadde var fake. burde jeg kaste dem? trenger bare benzo for angst, så har bare tenkt å ta i små doser, ikke for rus bare for vanskelige situasjoner på jobb
Sitat av Koftus Vis innlegg
I norge finnes bare 100 på glass i 2mg styrke
Og 150 på glass i 0.5mg styrke etter ett søk på felleskatalogen. Er det andre mengder så er di nok utenlandske da
Vis hele sitatet...
Jepp, har hatt resept på disse før. Can confirm.
Sitat av C4rnivor3 Vis innlegg
Kan du si hvorfor? Kan det være direkte farlig å ta dem i moderate doser hvis de ikke er fra apotek? Fikk tak i et halvt glass med rivo på gata, vet de ikke er fra apotek, fant bilde på google med apotek rivo og fake rivo, og de jeg hadde var fake. burde jeg kaste dem? trenger bare benzo for angst, så har bare tenkt å ta i små doser, ikke for rus bare for vanskelige situasjoner på jobb
Vis hele sitatet...
Neinei ikke kast dem, enten er det bare litt forskjell i dose+- eller så inneholder de faktisk 2mg klonazepam allikevel.
Sitat av sjangsespill Vis innlegg
Neinei ikke kast dem, enten er det bare litt forskjell i dose+- eller så inneholder de faktisk 2mg klonazepam allikevel.
Vis hele sitatet...
Passende navn!

Er de ikke fra apotek kan pillene potentielt ha andre stoffer enn kpam, er samme pillepresse brukt med fentanyl eller lignende kan det være spor av det i dine, selv om det ikke var intensjonen til «produsenten», vær forsiktig. Hva med å snakke med lege om angstproblematikken?