Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2419
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.
Jeg og kjæresten min skjønner ikke hvorfor hun ikke merker like mye av en dose med noe som meg. Jeg er 85 kg og hun 62. Jeg 182cm og hun 177 cm.

En gang delte vi en 3/4 xtc, knuste alt, tok ett lag av dopapir og droppa det. Jeg ble dritrusa og gnei meg på henne i 1-2 timer og hun merket en liten good vibe i noen minutter ved en sang.

Hun fikk to blåvalium 10 mg og merket ingenting, mens jeg blir helt kake av 2 blå

Hun fikk også 0,6 drop med mdma en gang, men da ble hun veldig ruset, endelig...

Hvorfor er det sånn? Takk for svar!
Trodde blå valium var bare 5mg


0,6g med mdma er bare overdrevent mye.


Hvor langt er et tau? Toleranse? og annen struktur & personlighet.



Uansett hva en jeg tar og hvilke doser så begynner ikke jeg å skrive å hyle som et bortskjemt drittunge som akkurat har begynt å drikke alkohol.
Som sagt det kommer an på personen, settingen osv, noen tåler mer en andre, men tror det handler om å go with the flow når rusen kommer å bare slippe seg løs.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dama di har sannsynligvis Asberger og er nok svært lite i kontakt med følelsene sine/ sterke forsvarsverk
Personlig veier jeg 99kg og tåler ikke en skit.
Kanskje hun bare har en "naturlig toleranse"?
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dama di har sannsynligvis Asberger og er nok svært lite i kontakt med følelsene sine/ sterke forsvarsverk
Vis hele sitatet...
Gjerne utdyp dette.

Anyways TS, er det sånn hver gang? Og gjelder det alt? Kan være veldig mange grunner til at hun ikke reagerer så sterkt, alt fra medikamenter til unormal høy omsetting av visse enzymer eller inntaksmåte
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Faen snakker du om?
Skrive å hyle som en bortskjemt drittunge? Vert litt lenge uten fitte eller, klarer du faen å komme med noe seriøst? Gå å legg deg gamle *****
Vis hele sitatet...

Alledager da så sinna for ingenting..


Set å setting, fysikk, medisinering er nevnt, kanskje hun rett og slett tåler mye/trenger litt mer.
Men .06 drop var jo jævli voldsomt da.
Liker å trå grenser jeg også, men fack .06 da..
Selv hallusinerer jeg hardt på .03-.04
Sist endret av Eyeamare; 1. november 2018 kl. 22:52.
Kanskje hun spøy det opp på dass... Og/eller spytta ut, når enkeltpersoner tøffet seg med ett eller annet?i
Sist endret av Topkek; 1. november 2018 kl. 22:58.
Kjør drogene opp i endetarmen på frøkna så du får med deg at det ikke blir svinn. Hvis hun ikke kjenner noen nevneverdig endring utover det du beskriver kan det være greit å kjøre på med 50-25-25mg til formen er i vater for å oppnå ønsket effekt.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke mulig for noen her å si med sikkerhet hvorfor kjæresten din ikke merker like mye som deg. Det kan være så enkelt som at kroppen hennes ikke reagerer like godt som vanlig på det meste av drugs, ellers så kan det være at hun ikke er flink til å legge merke til endringer i humør og kroppslige funksjoner. Jeg kjenner en som tåler svært mye av drugs uten å bli nevneverdig ruset, så ja de finnes.
Alle mennesker er forskjellige, noen tåler mye og andre tåler lite.
Så kommer også toleranse inn i bildet, høyde, vekt, andre medisiner, alkohol, har man spist eller ikke, sovet dårlig eller sovet godt i forkant osv osv osv...

Det er bare slik det er.
Min samboer kan ta 3 hit fra bongen og blir bare små trøtt, hun kjenner ikke rusen sier hun.

Imens jeg prater med gud og kan såvidt røre fjernkontrolleren.
Jeg har det også slik (kvinne).

Min kjæreste (mann, 90kg/188 cm) tåler betydelig mindre enn meg (58 kg/157cm). Han er mye mer erfaren innen bruk av rusmidler enn meg, så jeg er egentlig veldig fascinert over at han ikke har innarbeidet seg en høy toleranse. Jeg må som oftest ta betydelig mye mer enn han. F.eks tripper han balle på 0.1 med MDMA, mens jeg har en god trip på 0.25-0.3, og tilnærmet ingenting på 0.1. Det samme med bruk av marijuana/hasj: han har vært stoner i årevis og blir betydelig mer stein enn jeg gjør, til tross for at vi røyker ca samme mengde.

Vet ikke hva det kommer av.
Har en kompis som har Hunter S. Thompson toleranse for drugs.
Jeg er motsatt, blir kake av veldig lite, uansett stoff.

Tenker metabolism og lignende spiller in.
Har selv høy toleranse på de fleste droger, alkohol,syre,weed etc , men spesiellt på mdma/amfetaminer

Jeg har en stor kropp, jeg har også Adhd, jeg pleier å kjempe i mot og underdrive effektene blant folk jeg ikke vil miste kontroll forann.
Har også lest at rusmidler som går via magen kan påvirkes av ¨magesyre¨, kosthold