Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1419
Hej! Ska till Norge och träffa mitt livs kärlek i sommar. Vill verkligen ta med MDMA och ha den ultimata kärlekskvällen med min kjäreste.

Hört att det har blivit vanskligt med tollkontrollanter på tåg och buss in till in till Norge. Men har ju ändå möjligheten att åka med bil (mindre riskabelt).

Hur mycket kontroll är det på fly innenlands i Norge? I Sverige är det ingen kontroll alls på inrikes flyg, men hur är det hos er?

Är MDMA är "safe" drog att smuggla, eller finner narkohundarna det lika lätt som allt annat?

Vänliga hälsningar från ert brödraland Sverige!
Kontroll ved innenlandsruter er stort sett ikke-eksisterende.

Hunder finner mdma like enkelt som alt annet av drugs.
Trådstarter
3 0
Sitat av moret Vis innlegg
Kontroll ved innenlandsruter er stort sett ikke-eksisterende.

Hunder finner mdma like enkelt som alt annet av drugs.
Vis hele sitatet...
Tack för snabbt svar! Hur stor risk för kontroll skulle du säga på en mellanstor flygplats i Norge? Har tullen någon närvaro vid avresa på en flygplats?

Lurer på en annan ting också. Gör tullen kontroll på tåg mellan kongsvinger - oslo?

Görs det kontroller på Oslo S för den delen också förresten?
Sist endret av kafe; 25. juni 2018 kl. 17:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Umulig att si hvor stor risikoen er, dessverre.

Tullen gjor kontroll på tåg. Og politi går på Oslo S med hunder ibland.

Det er gambling, helt enkelt.

Jeg ville tatt tog, og tejpet fast pakken på en do en bit ifra din sitteplass.
Trådstarter
3 0
Sitat av travaxa Vis innlegg
Umulig att si hvor stor risikoen er, dessverre.

Tullen gjor kontroll på tåg. Og politi går på Oslo S med hunder ibland.

Det er gambling, helt enkelt.

Jeg ville tatt tog, og tejpet fast pakken på en do en bit ifra din sitteplass.
Vis hele sitatet...
Problemet med det är att de tar dna test, vilket har redan har mitt i sin databas.
Anonym bruker
"Snill Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har blitt strippet på toget av tollere rett før Halden på vei FRA Sverige.

Den gang var de nok ute etter noen for de sjekket ID til alle på toget og stakk av gårde med min og ett par andre sine, før de kom tilbake å sendte oss inn på dassen (jeg var ikke i samme følge som de andre men hadde nok en advarsel eller to når de sjekket opp id-en min.