Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1202
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt 40mg racemisk amfetamin (apotekvare) + 300mg lyrica og merker at jeg er rimelig speeda!

Dama har fått 6 amfetamintabletter, altså 30mg og rydder som reine helvete i leiligheten og det verste er at hun rydder det bra og ikke sånn typisk «speedrydding» off topic.

Har også
-Dolcontin 100mg (ingen toleranse)
-Hasj såklart
- Ksalol (alprazolam) 1mg

Hvordan ville du kjørt på for å få en diggest mulig kveld er mitt hovedspørsmål?
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er erfaren med hasj, amfetamin og spesielt benzo.

Har derimot ikke mye erfaring med dolcontin, skal jeg bare sutte av det røde laget utenpå, knuse og dele i typ 4-5 striper?
Mye bedre effekt hvis du tar oralt.
Bare husk att selv om du tatt amfetamin, kan komboen lyrica / dolc / ksalol inducere andningsdepression.
Ikke drikk noe alkohol.

Hade heller spart dolcontin til landing fra speeden.
Takk dude! Du reddet kanskje et liv.

Har nå tatt:
-70mg amfetamin
-5 ksalol 1mg
-Røyka bønne, var herlig
- 4 lyrica 150mg altså 600mg
- 1 halvliter Heineken + Prosecco

RØRER ikke dolcontinen med tanke på alle downersene jeg allerede har tatt. En annen dag

Dama er her og skjer deg noe regner jeg med at det blir ambulanse og hele pakka. Tviler allikevel på at jeg får problemer.
Får spise litt, drikke en del vann og være våken så lenge som mulig.

Hadde gitt deg en dolc for den responsen.

Nå skal jeg rulle meg en feit en og bli høyere enn mine skarve 176cm

Peace

Ga deg en ørliten KP
Sist endret av krystallkongen; 22. juni 2018 kl. 22:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hehe, takker mann

Høres ut som en jeeevlig fin kombo det der.
Kos deg inatt, selv tar jeg en pipe selv nå.

Fridens bror!