Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1430
Har 6 PF liggende. Å jeg lurer på hvordan jeg får best virkning av disse.
Har prøvd 4 stk før, da med kaldtvanns ekstrahering, oralt.
Lurer på om rektalt vil gi bedre effekt og eventuelt om hvordan man ekstraherer i så små mengder vann som jeg har mulighet til? (har kun 1ml pumpe)
Takk for svar
Jeg ville tatt det oralt.
Ved oralt inntak tar du opp ~90% av virkestoffet.
Ved ekstrahering er det mulig du mister noe av virkestoffet i prosessen.

Ser det som helt unødvendig å ta det rektalt, såfremt man ikke liker inntaksmetoden
Anonym bruker
"Kjent Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så lenge du ikke driver med dette på gjevnan er det ikke noe særlig vits med ekstrahering, ved mindre du har dårlig mage eller også har inntatt blodfortynnende medikamenter eller medikamenter som kan forårsake magesår og eller tarmblødninger. Ved ekstrahering vil også virkestoff gå tapt. Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg kan snakke for meg selv. 4 paralgin forte som jeg tygger til pulver i munnen før det glugges ned med et glass vann gir meg rus.
Tygger til pulver i munnen? Det kan da umulig smake godt.
Hvorfor ikke bare svelge dem hele?
Anonym bruker
"Kjent Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Tygger til pulver i munnen? Det kan da umulig smake godt.
Hvorfor ikke bare svelge dem hele?
Vis hele sitatet...
Fordi magen vil bruke tid på å etse seg igjennom og ta opp hele tablettene. Dette vil medføre at tablettene blir tatt opp litt etter litt, noe som vil føre til svakere effekt og kick.
Meget's Avatar
Trådstarter
Lurte først og fremst på hvordan inntaksmåten ville forandre resultatet, fordi jeg hadde spist en god del rett før og tenkte da at rektalt ville virke bedre. Ganske rart at det faktisk ikke virket så bra i det hele tatt da jeg har lest at biotilgjengelighet er omtrent det samme og at dosen var større enn jeg har prøvd før..
Og over til ekstrahering har jeg bare fulgt råd