Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2751
Hei!

Vi er ett par som skal prøve å slutte med heroin. Vi er veldig høydosert.

Vi har to flasker med bare 80mg metadon konsentrat.
Men hele 80mg trenger vi ikke, vi vil bruke de 80mg hver som nedtrapping.

Jeg har prøvd lignende før, men ikke konsentrat. Planen var jo å finne noe rundt 120mg og ta litt og litt osv.....

Nå tenkte jeg å fylle flaskene med vann og bruke korken til å dosere med.

Jeg har lite viten om metadon og håper noen kan komme med noen innspill til dette.
Jeg kan ikke komme med noen medisinske råd til dere, det tror jeg ingen her inne kan gjøre, og selv om det skulle sitte en lege her må det en klinisk vurdering til. Jeg tillater meg likevel å komme med noen tanker.

Metadon bør tas etter klinisk vurdering av lege. Dosering, opptrapping og justering kan dere umulig ha kontroll over, og mulig gjøre hele forsøket mislykket. Dessuten, hva skjer når flasken er tom og dere er abstinente til tusen? Hvorfor ikke søke om LAR-behandling dersom dere er høydoserte?
Sist endret av reklame; 22. mai 2017 kl. 21:03.
Vi skal begynne i morgen så ett spm jeg håper jeg får svar på.. Går det an å blande konsentratet med vann og bruke litt og litt av flasken? Den blir ikke ødelagt av å stå i kjøleskapet etter den har vært åpnet?

Sitat av reklame Vis innlegg
Metadon bør tas etter klinisk vurdering av lege. Dosering, opptrapping og justering kan dere umulig ha kontroll over, og mulig gjøre hele forsøket mislykket. Dessuten, hva skjer når flasken er tom og dere er abstinente til tusen? Hvorfor ikke søke om LAR-behandling dersom dere er høydoserte?
Vis hele sitatet...
Vi skal trappe ned, så ikke abstinensene blir til "tusen" når vi da går "cold turkey"

Vi har prøvd å trappe ned med heroin, men det er umulig for oss. Har null selvkontroll.