Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3743
Jeg fukta akkurat pekefingeren og dyppa den i en pose med MDMA krystaller av ganske god kvalitet og slikka det i meg. Noe rus vil det jo ikke gi, men kan det i teorien gi en liten energisk goodfeel følelse? Finnes det noen cirka fasit på minimum merkbar dose? Jeg har bare tatt det 1 gang før for et par mnd siden, så har relativt liten toleranse.
Jeg har ekstremt høy erfaring når det kommer til Mdma, og jeg vil si at 0.15-0.25 er en veldig fin begynner dose, det er ingen grunn til å overdrive når du er i begynnerfasen, og hvis du skal fortsette å eksprimentere med emma så trå varsomt fram, deter ikke kult å våkne opp på psykriatisk etter en liten tipp over to the daark side! Emma is just about love, and shacking teeth" kos deg, og husk aldri start med mer en maks 0,15-0.2!!
De kaller meg ikke reodor felgen for ingenting! <3
Det finnes kalkulator for doser utifra kroppsvekt på erowid.org
Det skal ikke mange fingertuppene til før du får en vanlig dose? I Nederland er det mer vanlig å ta slike fingertuppdoser. Har sett posen bli sendt rundt og folk dypper fingeren nedi.

Et søk på mikrodosering sier rundt 50 mg. Av naturlige årsaker (serotonin) kan jeg aldri tenke meg at dette anbefales å gjøre ofte. Mgvekt er et must.
Sist endret av Chronic420; 14. mai 2017 kl. 16:56.
Trådstarter
40 6
Nå tenkte jeg ikke på vanlig brukerdose, men spørsmålet var om det er mulig å få en liten effekt av litt støv på fingeren
Første og foreløpig eneste gangen jeg tura på MDMA så tok jeg 100mg først, deretter 100mg ca 3 timer inn i turen.

Gårsdagens eksperiment med litt pulver på fingeren var ikke for å oppnå en fullverdig rus, men for å se om jeg kunne få noen av effektene uten å være direkte rusa. Nå har det gått 1 døgn og jeg kan derfor svare på spørsmålet selv Jeg fikk høy hvilepuls, ble mer pratsom og våken, og hadde problemer med å sovne til rett tid selv etter å ha tatt 2mg Xanor sammen med et lite glass Morgan. (Jeg er ikke innspist på Benzoer). Ingen euforisk følelse. Kan egentlig sammenlignes med Ritalin etter min mening.

Takk for innspill og svar
Sist endret av xacto; 14. mai 2017 kl. 23:10.