Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1847
Noen som vet at noen internett shopper som naturensdroger.nu men som sender til Norge?
Hvis du ikke vil bestille fra USA eller England så har du jo www.ethnoplanet.dk

Søk etter f. eks "legal pot" eller "salvia divinorum" så popper det nokk opp noen dusin lignende sider.
impecta.se sender til Norge...og som faktura
www.thc.dk sender frø så du kan mekke ditt eget dop
www.impecta.se var jo ikke noe særlig lik www.naturensdroger.nu da!

Og angående www.tch.dk selger jo de varer som er ulovlig mens droger konsentrerer seg om lovlige vekster og preparater.
Det er fordi impecta ikke er en lovlig dopsjappe,det er bare en helt vanlig sjappe som tilfeldigvis selger ting som man kan dope seg på.

Var det noe spesielt du så etter drekka?
Har lenge hatt lyst til og prøve dette. Hvor kan jeg få kjøpt noe som ligner på hasj, til en billig penge som sendes til norge og er lovlig. Leter som rackern men finner ikke noe.
Mange reklamerer Salvia D. som lovlig weed.
Det blir helt feil.
Tror du ikke er alt for langt unna hasj med "Nutmeg",hva nå enn det kalles på norsk.Du får det på Rema.
Hva er ca pris på hasj? Hvis du kjøper gjennom dealer? Noen som vet det?
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hadde du titta litt lenger ned på siden i rusmiddelseksjonen, så hadde du funnet en stor og fin thread med all den infoen du trenger. norske priser heter den.
Sist endret av Apraksin; 9. februar 2004 kl. 13:44.
Mantus: Jeg titta litt rundt på den siden og kunne ikke se noen planter som er kjent for å gi ruseffekt. Jeg vet ganske mye om den typen planter og, ihvertfall ved første øyekast, så jeg ingen slike.
Vil også nevne at nutmeg (muskattnøtt på norsk) ikke akkurat er det samme som canabis når det kommer til effekt og det har visstnokk en SYK bodyload/ hangover.

DezQuetoz: Droger sender ikke til norge, men du kan jo lese litt om hasjalternativer der og sjekke om du finner dem andre steder.
Morning Glory (aka Ipomoea) og Datura?
Har selv bestilt fra http://www.herbalsmokeshop.com. Bestilte både Hawaiian Herbal Hybrid Buds (viste seg å være Lactura Virosa, aka. Opium Lettuce) og Herboponic.

Fikk ikke noe i nærheten av hasj-rus når jeg røyka, men jeg blir absolutt mer avslappet av førstnevnte.
Sistnevnte er fin å blande med hasjen, gir en god og mild røyk, og gjør hasjrusen en smule mer psykedelisk. Grei pris, og fikk varene i uka etter at jeg bestilte.

Opium lettuce står det mer om her: http://www.erowid.org/psychoactives/...aq.shtml#opium
Opprinnelig postet av Mantus
Morning Glory (aka Ipomoea) og Datura?
Vis hele sitatet...
Mantus: Så ikke disse, men de selger jo dem mange steder da. Jeg skjønte bare ikke hvorfor du valgte den siden. Men sett fra en annen side er det vel bedre å bestille fra slike steder enn fra nett-headshops. Ihvertfall med tanke på toll og sånt.

Mener derimot å ha hørt at frø fra slike steder er tilsatt et giftstoff som gjør at de ikke egner seg til rusbruk.
I såfall er jeg dau
De SKAL være merket viss de er tilsatt giftstoff
▼ ... noen uker senere ... ▼
Morning Glory (aka Ipomoea) og Datura?

og hva slags effekt har disse da?

Har ikke stort erf med "naturelle" :P rusmidler annet enn hasj...
Morning Glory har en syrelignende effekt, Datura er hvis du får en rus av det ganske sprøtt. Les trip reports på erowid.org
hvorfor skulle man ikke få noen rus av det? ikke det at jeg er no ekspert men jeg har ikke hørt om noen som har prøvd å få no rus ut av det som i det hele tatt har tenkt den tanken igjen resten av livet sitt
Noen får rett og slett ikke en rus.
Jeg har tatt Datura to ganger men ikke fått noen rus.
Morning Glory en gang og fikk en alt for sterk rus.
Jeg konkluderer ikke da at MG funker men ikke Datura,det var bare ikke meningen at jeg skulle ha en Datura trip(IMHO).

Og for all del,hvis man ikke merker en rus de første timene; Ikke ta en større dose. Rus som inntas oralt er veldig uberegnelig. Gjør det rett første gangen og ikke prøv å fiks på det senere på kvelden.
syns det der hørtes litt rart ut.. sikker på at det var nok / riktig plante du hadde i deG ? uansett, det står respekt av å i det hele tatt tørre å prøve (forutsatt at man sitter på relevant info om datura, står ikke så mye respekt av "kammeraten min sa man blei rusa av detta her.. la oss prøve").
har du funnet daturaen ute i naturen i norge eller ? noen tips på hvor jeg burde lete hvis jeg en dag føler meg klar for den utfordringa, selv om jeg i skrivende stund har lagt den planen på hylla foreløpig.

har prøvd MG selv, men jeg var den eneste av 3 stk som fikk en psykedelisk opplevelse men den var ikke akkurat av det spektakulære slaget.. ellers var jeg bare helt slapp i to timer før det funka og dagen etter. vi tre delte ca 800 frø etter en pet. ether / alkohol ekstraksjon..
Sist endret av Sindre; 29. februar 2004 kl. 05:12.
Jeg tok opp imot 300 frø,uten noen som helst form for behandling.
Effekt varte i 5 timer til jeg la meg/6 måneder.
Hvordan så frøene ut? Det er bedre kvalitet desto svartere de er.
de var veldig svarte, men jeg tror kanskje ikke vi fikk laget fint nok pulver av de..tenkte å prøve en gang til old fashion way med knuste frø i vann og slurp..
Eller prøv Hawaiian Baby woodrose så slipper du så innmari mange frø
tenkte på det, men de må bestilles fra utlandet, må de ikke ? er så tungvindt i forhold til innenlands som bare tar to dager og er billig.

hvis du hadde giddi å gi meg et par tips ang. hvor du fant datura på PM hadde jeg blitt veldig gla' =)