Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4739
Dette har blitt spurt om mange ganger før, men siden loven endres hele tiden, så tenker jeg det er greit å spørre igjenn.

Så til mitt spørsmål: finnes det noe "legal high" som du vet 100% ikke er ulovlig i norge, og hvor kan man bestille dette? Gjærne noe du selv har bestillt og prøvd selv.

Takk til alle svar
dronepungen har helt rett.

Skaff deg:
..søvnproblemer for å kanskje få Imovane/Stilnoct
..angst med mulighet for benzo
..ADD/ADHD for Ritalin eller Elvanse
..heroinavhengighet for subutex
..epilepsi for lyrica ++

Masse legal highs

Edit: Glemte kanskje de mest morsomme
...knekk ryggen eller lignende auau for morfin/kodein
Sist endret av Pygoscelis; 10. januar 2017 kl. 03:30.
Da er du for sent ute. Før var det fri/semi fri flyt av RC over grensene. Men siden lovendringene er alt som gir deg rus blitt ulovlig.

Denne lovendringen fjernet egentlig alle fordeler ved RC, da du like så godt kan bestille "vanlig" narkotika med samme risken
Sist endret av KjemikalieX; 10. januar 2017 kl. 08:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Takker for bra svar nei da risikkerer jeg ikke å bestille noe som helst, finnes nokk av good røykings Var mest for nysjerrigheten sin del
Kan være verdt å nevne at slike "legal highs" ofte er langt mer skadelig enn "vanlig narkotika", mange av stoffene er ikke forsket på overhode og man vet ikke skadepotensialet.
Er jo mulig å kjøpe valmuefrø fra invandrersjapper og ekstrahere opiater (morfin og kodein) derfra. Helt lovlig er det nok ikke men det skal nok litt til før onkel braser inn på kjøkkenet ditt
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Kan være verdt å nevne at slike "legal highs" ofte er langt mer skadelig enn "vanlig narkotika", mange av stoffene er ikke forsket på overhode og man vet ikke skadepotensialet.
Vis hele sitatet...
Det kommer jo helt an på. Racetams f.eks er vel veldig lite skadelig i forhold til syntetisk cannabis. Men rc går ikke under "legal high" lenger.
Det er kjipt kratom går inn under betegnelsen legal higs. Kratom skal man ha stor respekt for på grunn av at det har et avhengighets potensialle med sin opium lignende effekt. På facebook finnest det mange grupper fra utlandet med folk som sender kratom lovlig fra landet det sendes fra, men ulovlig i Norge. Om du f.eks kjøper hamp protein, eller spirulina på en helsekostbutikk hvor pulveret er eksakt samme farge som kratom, så kan du tømme boksen og sende den til avsender som fyller den opp med kratom og sender den tilbake! Jeg har selv ikke prøvd dette trikset, men kan tenke meg det vil gå uten problemer, siden hundene ikke lukter kratom.
Fluesopp er meg bekjent lovlig. Man kan bestille amanita mucaria ekstrakt på ebay f.eks. iboga mener jeg også er lovlig