Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3201
I Sverige har de nå fått en ny snus type ved navn: Skruf
Noen som har smakt eller sett denne nye typen snus. lurer også på om den kommer til Norge
Ser ut til at de ønsker å fjerne harry stempelet ved snusning. Litt mer classy design på boksene og en mann i dress på hjemmesiden. Jeg kjenner ingen (sivile) som bruker dress daglig og snuser.
knusp3r: ja enig, den var litt stylish. I norge er det jo faktisk sånn at blant de som tjener mye, er det flere snusere, enn blant de som tjener lite; de røyker heller.
Derfor er det vel greit at snusen markedføres til de velstående (selv om snusing ikke er direkte vakkert, men godt er det!)
Jeg vet om nok av folk som går i dress og snuser...portion vel og merke...så dette er ikke noe "nytt"...
Fresht design på boksen Får lyst til å prøve når pakningen ser så digg ut i hvertfall!!
Opprinnelig postet av trigger
knusp3r: I norge er det jo faktisk sånn at blant de som tjener mye, er det flere snusere, enn blant de som tjener lite; de røyker heller.
Vis hele sitatet...
Hva baserer du denne uttalelsen på, dine egne observasjoner?

Forøvrig kategoriserer jeg ikke folk som liker porsjon som snusere enten de går i suit eller badebukse på jobben.
så jo bra ut, får ta seg en tur til sverige å handle i vinterferien
hadde jeg hatt svart dress og det ble hvite runde merker i den nye dressen min ville jeg heller holdt meg til general
Opprinnelig postet av knusp3r
Hva baserer du denne uttalelsen på, dine egne observasjoner?

Forøvrig kategoriserer jeg ikke folk som liker porsjon som snusere enten de går i suit eller badebukse på jobben.
Vis hele sitatet...
Det sto i dagbladet
Opprinnelig postet av Magnus
hadde jeg hatt svart dress og det ble hvite runde merker i den nye dressen min ville jeg heller holdt meg til general
Vis hele sitatet...
tror det "hvite" er slitasje hvis jeg ikke tar helt feil.. men kan vel hende at det i denne sammenhengen skal være skruf boksen som etser seg gjennom dressen med hvitmalingen sin.
har ikke smakt den sjøl nei! men den skal ikke være god! ikke vet jeg! kunne godt tenkt meg å prøvd den selv
Det skal nok være slitasje, ja. Ang. det trigger sa så har jeg sett statistikk på det, og det var visst slik. Og at personer som snuser porsjon ikke _egentlig_ snuser, det er jo helt klart! *ironi*
Sist endret av w00p; 30. januar 2004 kl. 17:39.
Beklager at jeg tar en liten offtopic:

Som vi nesten alle vet her ved forumet er det en ting de fleste misliker; "ORD DELING". Er så utrolig ekkelt å lese. Er ikke så mye som skal til.

Og ja; Jeg skrev "ORD DELING" med hensikt.
Er det noen her som har prøvd "General white porsjonssnus"?
Det er en femi greie, med hvite porsjoner. Boksen er laget slik at du kan kaste prisen i et oppbevaringsrom i lokket på boksen dersom du ikke skulle ha en søppelkasse i nærheten. Om den selges i Norge enda vet jeg ikke.
Joda, har prøvd det, men fungerer dårlig. Lokket brekker av fort. Tåler å åpnes maks 2-3 ganger
Opprinnelig postet av |Stress|
tror det "hvite" er slitasje hvis jeg ikke tar helt feil.. men kan vel hende at det i denne sammenhengen skal være skruf boksen som etser seg gjennom dressen med hvitmalingen sin.
Vis hele sitatet...
Det var en spøk da Er en General'er
man trenger ikke nye snustyper, da man allerede har et supert tilbud av 3 forskjellige merker. Disse merkene er jo selvsagt General, Grov og Ettan. Hva er vitsen med å putte smaker, aromaer og diverse annet opp i snusen (f.eks lakris)?
Man har jo 100 forskellige røyk typer og maks 10 forskjellige snus typer madbertha. Jeg vill tørre påstå at det er marked for flere snus merker....
Anngående det med at snusen har fått et "classy" image så vil jeg ikke si at det er noe nytt. Når jeg tok danskebåten for et år siden var det fult av plakater med goodlooking karer i dress som hadde generalboks ved siden av martinien på bordet forran seg.

De så ikke så harry ut for å si det sånn.
Jeg har selv en markedsidé. Som kjendt er jo snus et utbredt fenomen i forsvaret. Da er også General det største merket. Men en general er øverste sjef for Hæren. Hvorfor ikke lage en egen snus for sjøforsvaret! Så planen min er å produsere en litt mer maritim snus tilsatt ekte havsalt, den skal hete ADMIRAL.
Jeg leste om Skruf på Continental over atlanteren for et par uker siden. Jeg liker boksens utseende, men frykter en cheesy vanilje smak..
skruf = digg! men general eier uansett!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
jeg holder meg til min "classy" boks i tinn med einar tambarskjelve på lokket, kjøpt i forsvaret. den er stilig den! inni er det selfølgelig general.
Opprinnelig postet av MacGyver
Jeg leste om Skruf på Continental over atlanteren for et par uker siden. Jeg liker boksens utseende, men frykter en cheesy vanilje smak..
Vis hele sitatet...
Ja, det bør være ekte snus, ikke noe lørdagsgodt...

Æsj, vaniljesnus da mann.....
rekylvinyl.no
Opprinnelig postet av knusp3r
Hva baserer du denne uttalelsen på, dine egne observasjoner?

Forøvrig kategoriserer jeg ikke folk som liker porsjon som snusere enten de går i suit eller badebukse på jobben.
Vis hele sitatet...
statisktisk sentral byrå ssb.no

det henger sammen med at blant de "finere" miljøer så er røyking lavstatus.
Nei.. Det er bare en snus type som gjelder ! Og det er General.. Ettan er jo greit nokk det og! Men at det skal komme så mange nye typer er bare dumt ! Har smakt ALLE snus typene som finnes i Norge og Sverge! Men det er bare General, Ettan og delvis Probe (Wiskey) som smaker godt !

Dette er min mening.. Så ikke legg dere så mye opp i den !
Generelt sett er snusing veldig utbredt blandt menn i dette landet. Jeg snuser ettan og general. men fysen på denne nye versjonen
Har hørt at hvis man sender inn 100 eller 200 bokser til Gothiatek, så får man en Gull eller Sølv-boks....
Noen som har noen erfarning med dette?
PS: Röda Lacket er BEST!
Bare for å drege denne diskusjonen videre. Hva vil egentlig skje hvis norge blir med i EU, vil det bli forbudt å selge/kjøpe snus da ? Sverige har jo fått en slags løyve ifra EU til å selge snus, siden de tjener grovt på det pluss at det er vel mindre røykere der ? Vil også Norge få løyve da ?

madmad
Opprinnelig postet av vestkant
Har hørt at hvis man sender inn 100 eller 200 bokser til Gothiatek, så får man en Gull eller Sølv-boks....
Noen som har noen erfarning med dette?
PS: Röda Lacket er BEST!
Vis hele sitatet...
Høres ut som et typisk rykte det med boksene.

Og, bare så det er sagt: Røda er for no0obz!
I sverige har (eller hadde) de en snus med konjak smak. Den var faktisk ganske god. Men vanilje tror jeg ikke er helt min smak.

[offtopic]
madbertha: Skulle ikke forundre meg om EU snart kommer med forbud mot kaffe og.
[/offtopic]
Trådstarter
80 0
Røda lacket, og bleiesnus er ikke snus for menn. Det er jenter, og meget femi gutter, som antagelig er litt vide i skjæret som benytter seg av slikt tull.

Nei det er nog vanligen snus som er godast.