Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 2926
hehe.. røyka og kjørte litt her om dagen! og har sittet på med folk som har røyka. man kjører faktisk mye bedre(forsiktig:P) enn vanlig. kanskje bortsett fra hvis man får noia på veien..hehe
Hm, røykte du bare 12-13gram i hele 2003?

Om man går rundt skev hele dagen så kan man jo ikke jobbe, ergo det går ikke fint. Men å ta seg en jonas etter jobb tror jeg ikke går utover deg selv, mulig etter et par måneder med "en jonas etter jobb" at man føler hukommelsen begynner å bli litt dårlig. Konsentrasjonen begynner også å slite litt.

Men lever man på sosialen eller whatever så bare røyk
Sist endret av Beistet!!; 28. januar 2004 kl. 20:27.
Opprinnelig postet av Beistet!!
Om man går rundt skev hele dagen så kan man jo ikke jobbe, ergo det går ikke fint. Men å ta seg en jonas etter jobb tror jeg ikke går utover deg selv, mulig etter et par måneder med "en jonas etter jobb" at man føler hukommelsen begynner å bli litt dårlig. Konsentrasjonen begynner også å slite litt.
Vis hele sitatet...
Rusen blir mindre kraftig jo hyppigere du røyker. Etterhvert blir man tom. sløvere ved å gå nykter enn å røyke. Ergo kan du etter lang tids misbruk fungere helt fint i jobbsituasjon selv om du har røyka en joint.

Kjenner selv flere som røyker hele tiden og har jobb.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Heh, kan ikke huske å ha kjøpt mer i alle fall, men kanskje jeg har røykt litt mer. Si 15 da, så har jeg litt å gå på.

Men så er jeg omtrent eneste som har dette synspunktet i bygden, og det blir lett til at jeg har ting liggende i måndter. Litt kjedelig å sitte hjemme å røyke alene, bortkastet IMO.
tror jeg har røyka rundt 15 de siste 40 dagene
(dvs denne mnd pluss romjula, tror romjula sto for 5 alene)
rune420: Du sier at man kan "gå tom"?
Jeg vet at kjemiske stoffer i hjernen kan bli brukt opp av f. eks. xtc og andre kjemikalier, men jeg trodde en av greiene med canabis var at det ikke tømte deg?

Er jeg helt på jordet nå eller?
Han mente ikke at man kunne gå tom, men at man til og med (t.o.m.) kunne bli sløvere når man var nykter, enn når man var stein.
Hvis jeg røyker mye i strekk blir jeg sløv, umotivert, og får dårlig hukommelse og konsentrasjon.. er ikke akkurat morsomt, det eneste som duger er å røyke mer. den første "nykter" perioden er noe dritt.. kan og fort bli mer deppa enn vanlig hvis det skjer no dritt. Men mange av de som røyker mye er jo sånn fra før..hehe. Andre kan få gjøre akkurat hva de vil for min del, og jeg gjør det jeg føler for. Kjenner flere som både jobber og røyker mye i strekk uten problemer, for det meste praktiske jobber da.

har ikke røyka mye på to år. men tar gjerne en en pipe eller joint en gang i blant, da er det ikke noe problem, det går ikke ut over noe.

skjønner ikke alle som stresser så mye med det, røyke eller ikke røyke, det er jo ingen big deal.. De fleste har jo nok selvinnsikt til å vurdere seg selv

signaturen er med forbehold ;P