Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Har du fått black out på peppern??
Ja 18 33,96%
Nei 26 49,06%
Vet ikke 9 16,98%
Stemmegivere: 53. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  5 2911
Er det noen av dere som har fått black out når dere har snårta pepper??
Ett pepper jeg kjøpte en gang var helt sprøtt, noen sovna andre ble helt fucka i hode og jeg fikk black out i flere timer...
Det er ikke helt normalt og sovne eller få black out på pepern...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Nei, det er ikke normalt å sovna eller få blackout på amfetamin. Men som mange andre narkotiske stoffer er også amfetamin veldig ofte blandet ut med diverse stoffer som kan gi skumle resultater.
▼ ... over en måned senere ... ▼
har skjedd med meg noen ganger. plutselig "våkna" med en liner i fanget...og tydligvis sitti og mumla masse tull
Du er flink hvis du klarer å sovne på amfetamin, da vil jeg trygt diagnosere deg med ADHD.
Sist endret av Eriken; 5. februar 2004 kl. 21:40.
Er igrunnen ikke så uvanlig som dere skal ha det til, men da må man ta MYE (od), hvis du klarer å sovne eteer 1 liner eller noe er du garantert blitt bøffa
hehe. vært på det en god del dager da. og tatt en god det. sovna aldri. fordi jeg hadde sitti å snakka hele tiden. og plutselig tippa speilet med lineren på hodet i fanget mitt!! og huska INGEN verdens ting!
og jeg har forresten kanskje adhd, skal testes snart. jenter med adhd har tidligere ikke blitt tatt så seriøst, enda jeg har mange "symtomer"..
men jeg blir fortsatt speeda av pepper. men tar jeg små mengder, blir jeg mer "normal" føler jeg.. men tar ikke pepper ofte. venter heller til jeg får lovlig medisin hvis de finner ut at jeg har det !:P