Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 520
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Leste comment i en annen tråd om å bli alkoholfri med LSD. Er ute etter tips her på det eller annet, iboga, ayahuasca, ketamin, lsd doser, opplegg osv, også medisiner, legemidler som antabus eller annet som kan være effektive..

Klarer ikke stoppe å drikke, fucker livet mitt så sykt av å holde på. Har hatt x antall ruspsykoser på coke så veit ikke helt om psykedelika er for risky å prøve? Fått antabus før men stoppa å ta dem fordi alkohollysten ble for stor, vil gjerne slutte men har hele tida suget. Problemet er vel at jeg kjeder meg fort edru og digger thrillen av alkohol og coke, men hater konsekvensene det gir livet mitt. Mista jobb, familie, samboer, fengsel, psyken... Har hatt en kjip oppvekst men føler ikke psykolog og grave i dét er noe for meg. Gikk i russamtaler da jeg satt inne og var motivert for å holde meg rusfri men greide det ikke for kjeda meg altfor mye når mulighetene var uendelige på utsida. Klarte desverre å svikte dama og være utro og vil gjøre hva som helst for å vise hu at jeg kan komme meg ut av alkoholismen... Råd og erfaringer? Kan jeg bli normal eller er jeg dømt til å bli alkis (og coke addict når jeg drikker) som jeg har vært i 10-15 år og som resten av familien min er? Er under utredning for adhd og håper kanskje det kan hjelpe, ritalin gjør mer mindre rastløs iallefall
Du kan sjekke ut Naltrekson. Du tar dette 1 time før du begynner å drikke. Dette vil reprogrammere hjernen din til å ikke se på alkohol som et fantastisk rusmiddel noe mer. LSD, ayehuasca og iboga er veldig brutale saker og ved mindre du føler deg ganske stabil så kan det være skummelt å ha i seg, spesielt siden du har hatt psykoser før. Det er heller ingen garanti for å bli rusfri av å ta psykedeliske stoffer.
Grunnlegger av Alcoholics Anonymous Bill Willson sa at en LSD trip var det som førte til at han klarte å bryte ut av sin avhengihet, og det er flere historier som det.
John Hopkins medical school forsket også på psilocybin og røykere. Dette er resultatene: "First research since the 1970s using a classic psychedelic (psilocybin) to treat addiction, and the first ever study to examine a psychedelic to treat tobacco/nicotine addiction. The pilot study showed that 80% of participants were biologically verified as smoke free 6 months after psilocybin treatment. These are drastically higher than typical success rates, with the most effective medications showing success rates less than 35%."

Det kan derfor ikke være så dumt, men det er jo alltid en risiko, spesielt med tanke på at du har hatt psykose i fortiden. Det må være opp til deg, men om du velger å prøve psychedelics, gjør mye research i forkant og pass på set and setting! Du burde vel også da ha en tripsitter du stoler på. Lykke til uansett hvilken retning du velger å gå, håper du klarer å bryte avhengigheten din <3