Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1502
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gir det noe sterkere effekt enten rus messig eller søvn messig?
Hvor mye sobril trenger man for å bli litt rusa? Sliter med å sovne men ingen ulempe å bli litt "pussa" før man kvelder heller.
Du blir mer trøtt enn ruset av sobril
Og dét er en mening.
Da jeg enda ruste meg på medisin istedet for å bruke det som medisin - var en liten "cocktail" av litt forskjellige meds bare ekstra morsomt.

Husker (overraskende nok) at komboen sobril og imovane var relativt "morsom" - da det virka som de lekte godt ilag.

Kan ikke si så mye om effekten av de to ilag - mer bare som at det lille som skjedde varte lengre og føltes mer heavy enn når bare en av de ble inntatt.

However ; Hvis du vil unngå søvn på denne komboen er det greit å ikke ta den når man er sliten/sent på kveldiga. Eller ilag med et par kopper kaffe =)

Har heller ingen oppskrift siden alle er forskjellige - men 15mg Imovane og 30-50mg Sobril ga en fin funk - og jeg husker faktisk (faktisk) noe av opplevelsen også =)
Blir nok er raskere innsovning med den comboen. Hvis du klarer å drømme så er du i mål. Ruse seg på sobril var umulig for min del, da måtte det mixes i så fall.