Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1115
Tenker å kjøpe et familiemedlem et gavekort på audible som julepresang.

Er det noen som vet om noen andre plasser man kan kjøpe rimelige gavekort på nett? Trenger ikke å ha noe med amazon eller audible å gjøre, det kan være hva som helst.. Utenom tull og brazzers.

Any ideas?
Rimelige gavekort? Gavekortene er verdt akkurat det du betaler for dem, så spørsmålet er vel bare hvor du skal kjøpe det?
Sitat av Marshmallows Vis innlegg
Rimelige gavekort? Gavekortene er verdt akkurat det du betaler for dem, så spørsmålet er vel bare hvor du skal kjøpe det?
Vis hele sitatet...
Det er pokkern ikke alltid tilflellet! Det har hendt at jeg må betale 30 spenn for gavekort. Slutta med gavekort etter det. Gir kontanter som ikke går ut på dato istedenfor. Setter også selv mer pris på det selv, da det har hendt at jeg ikke har hatt et beov fra en viss forhandler iløpet av et år.
Sitat av NAPse Vis innlegg
Det er pokkern ikke alltid tilflellet! Det har hendt at jeg må betale 30 spenn for gavekort. Slutta med gavekort etter det. Gir kontanter som ikke går ut på dato istedenfor. Setter også selv mer pris på det selv, da det har hendt at jeg ikke har hatt et beov fra en viss forhandler iløpet av et år.
Vis hele sitatet...
Oi, tenkte ikke på kostnaden for selve kortet. Men om du kjøper et gavekort på nettet koster det sjeldent noe mer enn verdien du kjøper det for.
Sist endret av Marshmallows; 23. desember 2018 kl. 02:38. Grunn: Skriveleif.
Hvorfor ikke bare gi kontanter i en konvolutt. Kjipt å få gavekort som kun er begrenset til 1 eller noen få butikker.
Gavekort på komplett er alltid en slager
Sitat av Marshmallows Vis innlegg
Rimelige gavekort? Gavekortene er verdt akkurat det du betaler for dem, så spørsmålet er vel bare hvor du skal kjøpe det?
Vis hele sitatet...
Rimelige gavekort, ja. På audible kan et gavekort på 100kr gi deg en lydbok. På en dyr klesbutikk får du kanskje en kleshenger, dersom du er heldig.

Sitat av A-tillah Vis innlegg
Hvorfor ikke bare gi kontanter i en konvolutt. Kjipt å få gavekort som kun er begrenset til 1 eller noen få butikker.
Vis hele sitatet...
Fordi det føles mindre som en gave da, rett og slett. Også gjør jeg valget mye lettere for personen. Fremfor å ha 100kr i lomma som plutselig går til en sjokolade her og en pizza der, blir personen nødt til å kjøpe noe innenfor en viss ramme. Litt mer spennende og personlig.

Hadde det gjeldt en høyere sum hadde jeg vært enig med deg.
Sist endret av Daaaaaaaa; 23. desember 2018 kl. 04:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Polet har jo varer i alle prisklasser. Dog noe aldersbetinget.