Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1369
Nå som det er travle dager og forsinkelser for posten når blir det stabilt for posten og sendelser?
Er det så mye forsinkelser da?

Jeg bestilte noen varer på lekekassen på Søndag og de ankom postkontoret på Tirsdag.
Har fått noen andre pakker også som ikke har brukt nevneverdig mer tid på å komme frem.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Er det så mye forsinkelser da?

Jeg bestilte noen varer på lekekassen på Søndag og de ankom postkontoret på Tirsdag.
Har fått noen andre pakker også som ikke har brukt nevneverdig mer tid på å komme frem.
Vis hele sitatet...
Det pleier å være kaos etter den 16 desember. Har en kompis som jobber for posten og sier at alt burfe være sendt før det for å være sikker på at det når frem før jul. Men, man kan jo være heldig også
Sitat av ronniba Vis innlegg
Det pleier å være kaos etter den 16 desember. Har en kompis som jobber for posten og sier at alt burfe være sendt før det for å være sikker på at det når frem før jul. Men, man kan jo være heldig også
Vis hele sitatet...
Posten opererer med 6 virkedagers frist før jul, en norgespakke har opptil 5 virkedager leveringstid ved normal situasjon.
Og dette er bare frist for å garantert komme frem, altså så ligger det en margin inne i bildet. Jeg tror ikke det er så mye forsinkelse.
Har noen noe tanker om er lettere å få ting gjennom posten rundt juletider, eller er sjekking etter ulovlige ting like store nå?
Jeg har bestilt en pakke fra Sentral-Afrika som ikke er lovlig i Norge, og håper dette er tilfellet. Den er blitt merket med en plante som er lovlig.
Tollvesenet er nok like ivrige nå som resten av året men pga mengden er deg mulig at flere pakker unngår å bli flagget og kontrollert.