Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3250
Hei, har fått ordnet noen xanax 2mg (trøfler?) Og lurte på kordan få best funk, med tanke på lørdag og fæst.

Hørt at redbrull er bra, kordan er det med evt øl, sprit?

Har bare testet xanax 1 gang før,(etter 3dager våken på amfen) roet nærvene ok, men ellers lite anna virkning.

Takk
Ikke drikk..
Benzo og alkohol er å be om bråk. Spar den til i morra når du er fyllesjuk. Da er fin og ha.
Xanax er ikke trøfler, men benzo. Ikke popp de før fest, fort gjort å blacke ut og gjøre idiotiske ting. Hvis du absolutt skal mikse med alkohol, IKKE drikk sprit, maks 2 pils det holder i massevis
best å ta de etter fylla eller når rusen begynner å dabbe av på emma/speed/coke, om du vet du kan holde deg til et par øl er det fin kombo dette men xanax er bedre for å avslutte kvelden enn det er til å "komme igang" på
Ville egentlig holdt meg ganske langt unna Xans, etter de er ofte laced. Xans er også jævlig avhengihets dannende.
Tok bare en halv, tatt en redbull og 2x 0,33.. kan ikke påstå at mann kjenner noe spesielt enda, men sprit blir det iallefall ikke
Forsiktig med alkoholen.
Xanax og alkohol er oppskriften på katastrofe.

Sørg for å ikke ha den andre delen av pilla tilgjengelig.
Har du den, vil du garantert spise den.
Om jeg var deg ville jeg droppa xanax'en. ser at du allerede har tatt en halv..

Det som er veldig skummelt med benzo er nettopp det at du selv ikke innser hvor rusa du blir på det. Det er utrolig lett å ta flere piller og med det gjøre idiotiske valg som du der å da gir faen i.

Jeg snakker av egen erfaring når jeg sier at alkohol og piller er noe du burde holde deg unna. Uansett om jeg la pillene bli igjen hjemme, endte det alltid med at jeg på et tidspunkt dro hjem for å hente mer..

Var en periode jeg ofte fikk i meg 40-50mg xanax iløpet av en natt ofte med mer innabords.

Det har fått meg i situasjoner som er både uhyggelige og farlige.
Sist endret av FFBruker; 11. november 2018 kl. 02:56.
Regner nesten med at han spiste resten og havna helt ut siden det ikke kom noen mer update her.
Famous last words "kan ikke påstå at mann kjenner noe spesielt enda"
Update?
Sitat av FFBruker Vis innlegg
Om jeg var deg ville jeg droppa xanax'en. ser at du allerede har tatt en halv..

Det som er veldig skummelt med benzo er nettopp det at du selv ikke innser hvor rusa du blir på det. Det er utrolig lett å ta flere piller og med det gjøre idiotiske valg som du der å da gir faen i.

Jeg snakker av egen erfaring når jeg sier at alkohol og piller er noe du burde holde deg unna. Uansett om jeg la pillene bli igjen hjemme, endte det alltid med at jeg på et tidspunkt dro hjem for å hente mer..

Var en periode jeg ofte fikk i meg 40-50mg xanax iløpet en natt .
Vis hele sitatet...
Mener du at du tok 25, 2mg xanax? Det hørtes ganske ekstremt ut
Pleide og handle inn 15-20 brett med de rosa 1mg typ engang i måneden. På det verste kunne jeg få i meg det på en natt ja.

Nå hadde jeg bygd opp en syk toleranse på det, var ofte jeg kunne få i meg ett brett en kveld mitt i uka. 5mg i ett svelg mens jeg styrta en halv liter, så resterende 5 like etterpå med enda en øl.

Alle forsto og så det at jeg hadde et problem unntatt meg selv ��. Det gikk ikke opp for meg før jeg var i syden en uke uten å ta noe.
Fikk ett kraftig panikkanfall når jeg og familien var ute og spiste. Det var helt surealistisk.

Dette var faktisk ikke mer enn2 ellet 3 dager uten. Endte med at jeg fortsatte med og bruke når jeg kom hjem.

Lang historie kort så var det hendelser i livet mitt som tilslutt fikk meg til og slutte. Men det tok tid og abstinensene unner jeg ingen. Å dette er snakk om flere uker med Hardcore abstinenser etterfulgt av en langt lengre tung periode.

Var verdt det dog, litt over 3 år siden jeg tok det

Edit: sier ikke at dette skjer med ts, men det skjer med en del.
Sist endret av FFBruker; 11. november 2018 kl. 14:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mårn, blei aldri resten av den pilla.. men blei en lang kveld, øl, sprit (ikke mye), amfetamin og hyggelig selskap.. så har vært ei go natt, morgen